השכרת רמקולים מוגברים

מלאי הכולל עשרות רמקולים להשכרה עצמאית, מגדולים ועד קטנים אנחנו כאן כדי לספק לכם את הטוב ביותר.
בקבוצת אליאב תוכלו למצוא שירות של השכרת רמקולים לכל סוגי האירועים!

צריכים עזרה וייעוץ בבחירת הרמקול המתאים לכם ביותר? חייגו אלינו עכשיו והמומחים של קבוצת אליאב יעשו בשבילכם את העבודה!

ניתן להשאיר הודעה בטופס מימין או פשוט לחייג אלינו 📞

זה הטלפון שלנו » 077-502-08-47 ☎

    יצירת קשר זריזה

    19%-
    השכרת רמקול 300 וואט
    מחיר מבצע:
    120 ₪
    מחיר רגיל:
    149 ₪
    6%-
    השכרת רמקול 400 וואט
    מחיר מבצע:
    189 ₪
    מחיר רגיל:
    200 ₪
    13%-
    השכרת רמקול 500 וואט
    מחיר מבצע:
    209 ₪
    מחיר רגיל:
    240 ₪
    7%-
    השכרת רמקול 600 וואט
    מחיר מבצע:
    280 ₪
    מחיר רגיל:
    300 ₪
    22%-
    סאב-וופר מוגבר 600 וואט להשכרה
    מחיר מבצע:
    249 ₪
    מחיר רגיל:
    320 ₪

    לקוחות יקרים, שימו לב, אצלנו אם שוכרים כמה מוצרים ניתן לקבל הנחת כמות! גם אם זה רק שני מוצרים, אם אתם מעוניינים בנוסף לרמקול להשכרה לשכור גם מוצרים נלווים כמו מיקרופונים, מיקסרים, גנרטורים וכו’.. בנינו דף עם חבילות במיוחד בשביל זה! הדף של השכרת חבילות הגברה יכול לחסוך לכם מאות שקלים!

    לחצו כאן למעבר לדף חבילות הגברה במחירים הזולים בארץ »»

    אצלנו הרמקולים מגיעים אליכם כולל סטנד מותאם וכבל עם איזה חיבור שתרצו ללא כל עלות נוספת!

    👇🏼 מאמר אינפורמטיבי ומקצועי ביותר שיעשה לכם סדר בראש בכל הנוגע להשכרת רמקולים 👇🏼

     אז מה זה בעצם השכרת רמקולים או רמקול להשכרה ואיך זה עובד?

    השכרת רמקולים זה בעצם פתרון מעולה למי שלא משתמש ברמקולים באופן קבוע ואין לו צורך להשקיע עכשיו אלפי שקלים ולקנות רמקול עבור אירוע או אירועים בודדים, השכרת רמקול מאפשר לכם ליהנות מרמקול איכותי במחיר לערב חד פעמי.

    אז איך בעצם תהליך הרמקולים להשכרה עובד?
    התהליך הוא פשוט מאד, ניתן לבוא לאסוף את הרמקול באיסוף עצמי או שבתוספת תשלום קטנה וכן ניתן להזמין את הרמקול עד אליכם הביתה או למקום האירוע.
    כאשר אנו צריכים לשכור רמקול, מגיעים אלינו עם פרטי אשראי רק לפיקדון, חותמים על חוזה השכרה פשוט שאתם מסכימים לשמור על הרמקול ולהשתמש בו באופן סביר וזהו, אחד מאיתנו יסביר לכם אם צריך איך להשתמש בדיוק ברמקול ועד שלא תדעו להשתמש בו באופן הכי טוב שיש לא נרגע 🙂 העיקר שתיהיה לכם את החוויה הכי מקסימלית מהרמקולים להשכרה שלנו!
    כמובן שאם תרצו אחד מאיתנו ישים לכם את הרמקול ברכב באהבה בלי שתצטרכו לסחוב יותר מידי.

    מה ההבדל בין השכרת רמקולים מוגברים (אקטיבים) לבין רמקולים פסייבים להשכרה?

    רמקולים אקטיבים זה הרמקולים שאנו משכירים והאמת שזה הרמקולים שכמעט הרוב המוחלט של חברות ההשכרה משכירים, למה? התשובה פשוטה, הוא הכי יעיל, העניין ברמקולים מוגברים זה שהם מכילים בתוכם את המגבר (רמקול חייב לעבוד בעזרת מגבר) לעומת הרמקולים הפסיבים, שעבורם אנו חייבים מגבר חיצוני כי הם לא מכילים בתוכם את המגבר, ברמקולים פסאייבים משתמשים בעיקר במקומות שבהם ההגברה היא קבועה ואין צורך להזיז אותה יותר מידי ממקום למקום, כמו לדוגמה מסעדות, אולמות ועוד.. אבל בשבילנו, מי שצריך רמקול לאופן חד פעמי, רק למקום אחד מסוים או בשביל השטח, בהחלט יתאים מאד רמקול מוגבר שהוא לעיתים גם הרבה יותר טוב מהרמקולים הלא מוגברים.

    לכן בהשכרת ציוד הגברה או השכרת רמקולים הרמקולים הכי טובים ויעילים הם הרמקולים המוגברים להשכרה.

    מה החשיבות של סטנד מותאם להשכרת רמקולים?

    תתפלאו לשמוע, אבל לסטנד לרמקול יש משמעות רבה, גם מבחינת איכות הצליל וגם מבחינת האסתטיקה והנראות, כאשר רמקול עומד על סטנד נוצר מצב שהרמקול הוא בדיוק בגובה האוזניים של האנשים, ואם הרמקול הוא בגובה האוזניים של האנשים אז גם הצליל שאנחנו שומעים נשמע הרבה אבל הרבה יותר טוב, מעבר לכך העוצמה של הרמקול שלנו תיהיה גם יותר גבוה וכך ננצל את מרבית עוצמתו של הרמקול.
    ובוודאי שגם מבחינת הנראות זה הרבה יותר אסתטי שרמקול מונח על סטנד מותאם ולא סתם זרוק על הרצפה או על שולחן. אצלנו אתם מקבלים את הסטנד ללא כל תשלום נוסף!

    טעות נפוצה בהשכרת רמקולים היא לבחור את מה שאנחנו רואים במחיר הכי זול, צריכים לשים לב שהמחירים, לפחות אצלנו, משתנים בהתאם לעוצמה ולאיכות של הרמקול, בעיקר בהתאם לעוצמה כי כל הרמקולים שאנחנו מחזיקים איכותיים, לכן צריך לבחור לאו דווקא את מה שזול אלא את מה שמתאים לנו מבחינת כמות האנשים שישתתפו במסיבה או באירוע או בהרצאה שאותה אנחנו רוצים להרים, אם נבחר ישר את הזול שאנחנו רואים יכול להיות אומנם שנשלם הרבה פחות אבל הרמקול לא יתאים לנו בכלל לאירוע, הוא לא יהיה בעוצמה שהוא צריך להיות ובעצם לא יענה על הדרישות ועל המטרה שלשמה השכרתם את הרמקול.

    שרותים נוספים שיכולים להינתן בהשכרה של רמקולים:

    לעיתים לא מספיק רק לבצע השכרה של ציוד הגברה ואנו צריכים שרותים נלווים להשכרת הגברה ורמקולים, אז איזה עוד אופציות יכולות להיות לנו שאנו מבצעים השכרה של רמקול או מספר רמקולים?

    1. ניתן להזמין את הרמקולים להשכרה עד אליכם הביתה או עד למקום האירוע או המסיבה, בעלות לא כל כך יקרה ואצלנו אפשר להגיד אפילו זולה, ניתן להזמין את הרמקולים עם הובלה עד אליכם, ואנחנו לא מסתפקים רק בהובלה פשוטה של הציוד, אנחנו לא רוצים רק להניח לכם את זה וללכת, לכן כל מי שמעוניין לעשות הובלה לציוד ההגברה מקבל ללא עלות נוספת התקנה ופירוק של הרמקולים וההגברה במקום! כן… הזמנתם הובלה של השכרת הרמקולים עד אליכם? קבלו ללא עלות נוספות ממנו גם התקנה של הציוד במקום ועד שכל הציוד לא עומד, פעיל ומוכן לשימוש איש הצוות מטעמנו לא יעזוב אתכם!
    2. עוד שרות שיכול להינתן יחד עם ההשכרה של הציוד הוא איש צוות מטעמנו שיתפעל לכם את ההגברה והרמקולים במהלך כל האירוע, האיש הטכני שלנו ידאג לכל בעיה, שאלה או ייעוץ שתצטרכו במהלך אירוע, כך שלא תצטרכו אף אחד מטעמכם שיעמוד ויבקר על ההגברה, למעשה אתם מקבלים ראש שקט מבחינת ההגברה למהלך כל האירוע!

    האם יש חשיבות מבחינת הרמקול לסוג האירוע?

    בהחלט כן, יש הבדל אם נרצה לעשות אירוע כמו הרצאה או כמו כנס עיסקי לעומת אירוע כמו מסיבת ריקודים או קריוקי.
    אם נרצה לעשות השכרת רמקול להרצאה או לכנס עסקי נוכל להסתפק ברמקול פחות עוצמתי כי אין לנו למעשה צורך ברמקול שמגיע לעוצמות גבוהות מאד מאחר שהרמקול משמש באירועים מהסוג הזה רק לדיבור או מוזיקת רקע שקטה.
    אבל לעומת זאת אם מדובר בקריוקי עם החברים או במסיבת ריקודים אנחנו נצטרך רמקולים חזקים יותר, כאלה שיכולים לתת לנו עוצמה כמו שצריך כיאה לאירועים מהסוג הזה.

    השכרת סאב-וופר במה זה מועיל ומה זה בעצם סאב-וופר להשכרה?

    רבים לא יודעים למה משמש אותנו סאב-וופר או לא יודעים במה הוא יכול בדיוק להועיל, אז קודם כל מה זה בעצם סאב וופר? נענה על זה ראשית בדוגמה שנביא, מכירים את זה שאתם הולכים לאיזה הופעה בפארק או להופעות ביום העצמאות ושומעים ממרחקים את הבס הזה שבוקע מהרמקולים שככל שאתם מתקרבים יותר אתם מרגישים את זה בכל הגוף ? זה בדיוק סאב-וופר, בעצם סאב הוא רמקול שמוציא רק בס אבל בסים חזקים כאלה שמשדרגים כל מסיבה, תסכימו איתנו שאם תצטרפו למסיבה שיש שם בס חזק בטראנסים ובשירים זה יעשה לכם חשק מטורף להצטרף לרחבת הריקודים רק בגלל האיכות של המוסיקה, בס משדרג משמעותית את האיכות של השמע באירוע וזו גם הסיבה שלא תמצאו מופע של זמר או במת הופעות ללא סאב-וופר שיתן לכם תחושה בכל הגוף. אז למי בעצם זה מתאים השכרה של סאב-וופר ? בעיקר לאלה שרוצים לעשות מסיבות מטורפות שהעוצמה של הסאונד שם והאיכות היא מטורפת, זה מוסיף המון והמחיר של הסאב וופר לא יקר בכלל, בעיקר אצלנו.
    בקיצור למי שמארגן מסיבה בטבע או מסיבת ריקודים לכמות גדולה או קטנה של אנשים אנחנו ממליצים לו בחום לבצע השכרה של סאב, זה ישדרג משמעותית את האירוע.

    ההבדל בין השכרת רמקול להשכרת בידורית:

    למי שלא יודע בידורית להשכרה זה רמקול העובד ללא חשמל, עובד על סוללה.
    לבידורית יש יתרונות וחסרונות. נתחיל ביתרונות, כמובן עניין החשמל אין צורך לדאוג להשכרת גנרטור או לפתרון אחר בנוגע לחשמל, צריך רק לדאוג להטעין אותו וזהו.
    עוד יתרון זה שהרוב הכמעט מוחלט של הבידוריות כוללות מיקסר פנימי שמחובר ישירות לרמקול ובכך אין צורך של השכרה של ציוד נוסף מעבר לבידורית שאותה אנו שוכרים. יתרון נוסף זה הניידות, רוב הבידוריות באות כמו מין מזוודה על גלגלים כך שזה רמקול שקל מאד לניוד. אבל וזה אבל גדול, להשכרת בידוריות יש גם המון חיסרונות, אחד החסרונות הגדולים זה הסוללה, אם אנחנו רוצים את הרמקול למעל 4 שעות או לפעמיים אפילו 3 שעות סביר להניח שהסוללה לא תשרוד וזה דבר שיכול להרוס לנו את כל המסיבה בשיא. עוד חסרון גדול זה העוצמה, בגלל שהבידורית פועלת ללא חיבור לזרם החשמל לא ניתן להשיג בידוריות בעוצמות גדולות, כך שאם אתם רוצים לעשות מסיבה עם איכות צליל גבוהה ואיכותית כדאי שתוותרו על האופציה של השכרת בידוריות.

    חברים יקרים, עשינו מאמץ כדי לענות על כמה שיותר שאלות שיש לרוב האנשים בנוגע להשכרת רמקולים, אנחנו מקווים שהמידע עזר לכם, אם לא אתם תמיד מוזמנים להרים אלינו טלפון ואנחנו נשמח מאד לענות ולעזור בכל שאלה!

    הנה זה הטלפון שלנו להתייעצויות ושאלות נוספות וגם אם תרצו השכרת ציוד הגברה מהחברה המקצועית בישראל 🙂 » 077-50-20-847

    התמונות באתר להמחשה בלבד. ט.ל.ח​. לקוחות יקרים, ייתכנו עליות מחירים על השכרת ציוד בחלק מהמוצרים ביום העצמאות, פורים ול"ג בעומר, יש להתעדכן אצל נציגי המכירות.
    כל הזכויות שמורות לחברת "קבוצת אליאב - ציוד לאירועים"