השכרת תנורי חימום

ברוך הבא, עכשיו האירוע שלכם יהיה הרבה יותר חמים ונעים 😃
✔️ תוכלו למצוא אצלנו את תנורי החימום האיכותיים בישראל ⭐
✔️ המחירים הטובים והמשתלמים ביותר 🥇
✔️ אופציה לשירות עם הובלה והתקנה עד למקום האירוע 🚛
✔️ מענה תמיכה טכנית 24 שעות ביממה ⌚

רוצים לקבל יותר פרטים? להתייעץ איתנו? חייגו אלינו עכשיו » 077-50-20-847 📞

    יצירת קשר זריזה

    20%-
    השכרת תנור חימום
    מחיר מבצע:
    200 ₪
    מחיר רגיל:
    250 ₪

    מחפשים פתרון איכותי ומושלם לאירוע? לא תמיד מתאים לשכור פטריות גז. מה דעתכם על תנורי חימום באירוע שלכם? אור נוסף בשטח? תנורי אינפרא אדום פועלים על חשמל, ואין צורך להשתמש בהם בגז.
    כאשר הם נדלקים, החום מייד מורגש ברחבי השטח. לתנורים אלו יש חצובה מתקפלת, שגובהה יכול להגיע גם ל2 מטר. היתרון בתנורים אלו שהחום הנפלט מהם מתפשט ברחבי השטח בצורה אחידה. 

    האם אנו מכירים בחיי היום יום תנורי אינפרא אדום?

    השימוש בטכנולוגית חימום באינפרא אדום, נפוצה מאוד גם בתוך הבתים. דגם מוכר מאוד של תנורים אלו, הם מאווררי החימום הקרויים “מקרן חום”, הנפוצים בבתים רבים. 

    תנורי אינפרא אדום – החימום האידאלי לאוהל אירועים!

    השכרת תנורי האינפרא אדום הם האידאליים ביותר בשביל לחמם אוהלים לאירועים. תנורים מלבניים אלו בטוחים הרבה יותר בתוך האוהל מאשר השכרת פטריות חימום על גז.
    בנוסף, תנורי אינפרא אדום חסכוניים יותר. חשוב לוודא שיש שקע חשמל עבור תנורי החימום. קרני האינפרא אדום נותנים תחושה חמה ונעימה. הם אינם מייבשים את האוויר כמו מזגן. יש ילדים באירוע? הרבה יותר בטוח להציב בשטח תנורים ולא פטריות גז. 

    כיצד פועלים תנורי אינפרא אדום?

    בתוך תנורים אלו יש ספירלות חשמליות. אולם, לא רק בגללן תנורים אלו מחממים ביותר. הגוף שלהן עשוי ממתכת לא עבה במיוחד כמו אלומיניום או נירוסטה. ולכן, גם המתכות של התנורים מתחממים היטב ופולטים חום. הרכבת התנורים פשוטה ביותר. יש לשים את גוף החימום של התנור על החצובה או הסטנד. אחד מהיתרונות של השימוש בתנורים אלו, הוא שהם לרוב חסיני מים. 

    שימוש בתנור אינפרא אדום חוסך תאורה באירוע

    האם התאורה באירוע חייבת להגיע רק מגופי התאורה הסטנדרטיים? אפשר בהחלט לחסוך חלק מהשכרת גופי התאורה באירוע, באמצעות האור שיוצא מתנורי אינפרא אדום. ולכן, כדאי להציב תנורים אלו בשטח במקומות בהם צריך יותר תאורה. אולם, כמובן שהתנורים אינם תחליף לפנסי תאורה באירוע, אלא רק משמשים תוספת אור. 

    כמה תנורי אנפרא אדום צריכים לשכור לאירוע?

    טווח החימום של תנורי האינפרא אדום הוא בדרך כלל בין 2 ל-10 מטר. לכן. צריך לחשב את השטח במטרים אותו צריך לחמם. בשטחים רחבי ידיים של 500 מ”ר ומעלה, יש צורך לשכור יותר מ10 תנורי חימום בדרך כלל.
    האם עלות השכרת תנורי חימום תהיה יקרה? ככל שיש יותר תנורי חימום בחבילה, כך המחיר של כל תנור יהיה זול יותר. למשל: חבילה של 10 תנורי חימום, תעלה פחות מ2000 ₪.
    בגלל שכל תנור חימום מספק עוצמת חימום אחרת, הדרך הטובה ביותר לדעת כמה תנורים מומלץ לכם לשכור לאירוע- היא להתייעץ עם נציגי חברת ההשכרה. 

    קל לשנע את תנורי החימום לאירוע

    את פטריות החימום, אי אפשר לשנע לבד לאירוע. רק חברת ההשכרה מביאה את פטריות הגז, מרכיבה אותם בשטח, ומדליקה בהם את האש, כך לפחות זה הכי בטיחותי.
    היתרון של שימוש בתנורי אינפרא אדום, הוא שתנורים אלו קלים מאוד לשינוע. אפשר לחסוך את עלות ההובלה, ולהסיע את התנורים לאירוע בתוך רכב פרטי לגמרי בעצמכם.
    אפשר להרכיב לבד ובקלות את החצובה, ולתלות עליה את תנור החימום. אין חובה להיעזר בטכנאי, בשביל התקנת התנורים בשטח, רק לחבר לחשמל ועובד!

    מתי מומלץ להשתמש בתנורי אינפרא אדום ומתי בפטריות חימום?

    אין אנו באים לשלול את השימוש בפטריות החימום. אולם, צריך לדעת שיש אירועים שמתאים בהם יותר לשים פטריית חימום להשכרה, ויש אירועים שמתאים בהם יותר לקחת השכרת תנורי אינפרא אדום. כאשר אתם רוצים באירוע את המראה הפסטורלי של המנורות עם הגג שבתוכן דולקת להבת גז- עדיף לכם לשים פטריות חימום. אולם אם אתם רוצים לשים באירוע גופי חימום בטיחותיים יותר וחסכוניים בחשמל לרוב, מומלץ לכם לשים תנורי אינפרא אדום.
    באירועים המתקיימים בשטח פתוח עדיף יותר לשים פטריות גז. אולם באירועים צפופים עם משתתפים רבים, עדיף יותר לשים תנורי חימום. 

    עיצובים מיוחדים לתנורי אינפרא אדום

    כדי להפוך את טכנולוגית תנורי האינפרא אדום לאטרקטיבית עבור אירועים, פותחו עיצובים מיוחדים לתנורים אלו. ישנם עיצובים יוקרתיים של עמודים בצורת גבעול, ובהם “מנורות” האינפרא אדום. ישנם פטריות חימום אינפרא אדום, הנראות בדיוק כמו פטריות חימום גז. ישנם עיצובים מיוחדים אחרים של תנורים אלו, המזכירים פנסי רחוב. בעיצובים אלו, תולים 2 גופי תנורים על סטנד אחד. ישנם עיצובים מיוחדים לתנורי אינפרא אדום ביתיים, כמו אהיל לתקרה המכיל תנור אינפרא אדום.

    התמונות באתר להמחשה בלבד. ט.ל.ח​. לקוחות יקרים, ייתכנו עליות מחירים על השכרת ציוד בחלק מהמוצרים ביום העצמאות, פורים ול"ג בעומר, יש להתעדכן אצל נציגי המכירות.
    כל הזכויות שמורות לחברת "קבוצת אליאב - ציוד לאירועים"