השכרת פטריות חימום

ברוך הבא, עכשיו האירוע שלכם יהיה הרבה יותר טוב 😃
✔️ תוכלו למצוא אצלנו את פטריות החימום האיכותיות ביותר בישראל ⭐
✔️ המחירים הטובים והמשתלמים ביותר 🥇
✔️ שירות עם הובלה והתקנה עד למקום האירוע 🚛
✔️ מענה תמיכה טכנית 24 שעות ביממה ⌚

רוצים לקבל יותר פרטים? להתייעץ איתנו? חייגו אלינו עכשיו » 077-50-20-847 📞

    יצירת קשר זריזה

    11%-
    השכרת פטריית חימום גז
    מחיר מבצע:
    285 ₪
    מחיר רגיל:
    320 ₪
    9%-
    השכרת 2 פטריות חימום
    מחיר מבצע:
    520 ₪
    מחיר רגיל:
    570 ₪
    11%-
    השכרת 4 פטריות חימום
    מחיר מבצע:
    1020 ₪
    מחיר רגיל:
    1140 ₪
    12%-
    השכרת 6 פטריות חימום
    מחיר מבצע:
    1500 ₪
    מחיר רגיל:
    1710 ₪
    14%-
    השכרת 8 פטריות חימום
    מחיר מבצע:
    1960 ₪
    מחיר רגיל:
    2280 ₪
    16%-
    השכרת 10 פטריות חימום
    מחיר מבצע:
    2400 ₪
    מחיר רגיל:
    2850 ₪

    המדריך להשכרת פטריות חימום

    איזה סוג של פטריית חימום תרצו לשכור לאירוע? עליכם להחליט האם אתם שוכרים פטריית חימום מגז, או פטריית חימום חשמלית.
    לכל אחד מסוגי הפטריות יש יתרונות וחסרונות.
    אם החלטתם לשכור לאירוע פטריות חימום מגז, מומלץ שחברת ההשכרה תפעיל את פטריות הגז אך זו לא חובה וכל אחד יכול בקלות להדליק את פטריות החימום על גז ובהמשך גם נסביר איך.
    אם החלטתם לשכור פטריות אינפרא אדום, תוכלו להדליק אותם בעצמכם בקלות, ולעבור ממקום למקום. לפטריות גז יש מבנה יחודי. לעומת זאת, מבנה פטריות האינפרא אדום פשוט יותר. 

    חימום באמצעות גז- אמצעי החימום הוותיק ביותר!

    כאשר אנו באים להשוות בין פטריות אינפרא אדום לבין פטריות חימום מגז, עלינו לזכור שבכל הדורות ובמיוחד בתקופות קדומות יותר, השתמשו בתנורי חימום מאש. ולכן, הלהבה היוצאת מפטריית החימום מגז מחממת ברדיוס רחב מאוד. מבחינה עיצובית- המראה של פטריות הגז יוצר לאורחים באירוע תחושה מיוחדת ונוסטלגית. תחושות אלו פחות קיימות (אם בכלל) בפטריות חימום אינפרא אדום. 

    מבנה פטריית החימום מגז

    החומר ממנו מיוצרות פטריות החימום הסטנדרטיות, הוא נירוסטה. ה"עמוד" של הפטרייה שאנו רואים, הוא למעשה כיסוי לבלון הגז הנמצא בפנים. אפשר להרים בקלות את המכסה של בלון הגז. מתחת לראש הפטרייה יש לוח גז עם 3 מצבים: מצב פיילוט, מצב גבוה, ומצב נמוך. ב"ראש" הפטרייה יש רשת, שמתחברת באמצעות 4 ברגים.

    איך מתפעלים פטריות חימום מגז?

    ראשית כל, חשוב לדעת שכל התפעול של בלון הגז, נעשה בידנו ולא נשאיר אתכם לפעול לבד.
    בשלב הראשון, מסיר הטכנאי את המחסה, מוציא את בלון הגז, ומחבר אותו לצינור של הפטרייה.
    לאחר מכן, מחזיר הטכנאי את בלון הגז למקום, ושם עליו את המכסה. בשלב האחרון, מדליקים את הפטרייה.

    לצורך הפעלת הפטרייה, יש ללחוץ על המתג כשהוא על מצב PILOT במשך 7-20 שניות. בזמן הלחיצה, הגז עולה מהמיכל אל המבער בפטרייה.

    לאחר המתנה של כמה שניות נלחץ על שקע המצת בצבע האדום על מנת שנוכל לתת הצתה שתדליק לנו את פטריית החימום.

    בשלב הראשון של ההדלקה- רואים להבה קטנה. זוהי להבת עזר שנועדה להדליק לנו את הכל.
    היא צריכה להיות דלוקה במשך 15 שניות בערך, לאחר מכן נעביר את הווסת ונסובב אותו למצב שבו כל הלהבות נדלקות לנו ונבחר באיזה עוצמה אנו רוצים את פרטיית החימום.

    הפעלת פטריית חימום על גז

    איך בוחרים את בלוני הגז עבור פטריית החימום?

    אנחנו בקבוצת אליאב נדאג לכם לכל עניין הגז כשתבואו לשכור מאיתנו פטריות חימום ולא נשאיר אתכם להתמודד לבד עם העניין. לכל פטריות החימום שלנו בלוני הגז שמתאימים הם בלוני גז של 12 ק"ג.
    כמובן שתקבלו את מיכל הגז מלא מאיתנו, חשוב לדעת שבלון גז של 12 ק"ג יספיק לכם בממוצע לכ-12 שעות (תלוי מאד בעוצמת הלהבה שתבחרו).

    פטריות חימום עם בלוני גז

    לחברת קבוצת אליאב אירועים בע"מ אישור מטכנאי גז מורשה

    חשוב לנו לציין שבלוני הגז שאנו מספקים ללקוחותינו הם בלוני גז שמסופקים לנו מספק גז מורשה בישראל ויש לנו אישור טכנאי גז לכל עניין הפטריות חימום.

    תוכלו לבקש מהנציגים שלנו שיציגו לכם "אישור בדיקת תקינות למוצרי הגז שברשותינו". האישור חתום ע"י טכנאי גז עם רשיון בתוקף.

    אישור זה חשוב והכרחי לכל חברה בישראל שמשכירה לכם פטריות חימום, זה לא כמו הגברה להשכרה או השכרת כסאות, כאן זה עניין של שימוש בגז ואש וחברה אשר לא תציג לכם אישור על תקינות המוצרים שנבדקו ע"י טכנאי גז מורשה, אנו לא ממליצים לבחור בהם בעניין של פטריות חימום לאירועים.

    חשוב לבצע בדיקות תקינות של הפטרייה לאחר חודשי הקיץ

    במשך חודשי הקיץ, שוכבים פטריות החימום ללא שימוש. ולכן, לפני שמפעילים את פטריית הגז, מומלץ לוודא שאין בה סתימה או תקלות אחרות. 

    תקלות נפוצות בפטריות גז:

    באופן כללי, אנו בקבוצת אליאב – השכרת ציוד לאירועים נבדוק ונפעיל את פטריית הגז לפני ההשכרה. בדרך כלל, נציגי חברות ההשכרה בודקות כל פטריית חימום כאשר מגיע החורף, ומבצעות בעצמן את התיקונים הנדרשים כאשר יש תקלה.  אולם בכל זאת, מומלץ להכיר ולדעת אילו תקלות יכולות להיות בפטריות גז:

    סתימה במערכת- לפעמים מנסים להדליק את פטריית הגז מספר פעמים ולא מצליחים.
    מדוע? בגלל שיש סתימה בתוך פטריית הגז. לפעמים, סתימות בפטריית הגז יכולות להיווצר רק בגלל מושבה שבנה חרק בתוך המבער.

    כיצד פותרים את התקלות הנפוצות בפטריות הגז?

    אסור לבצע תיקונים בפטריית הגז כאשר הברז פתוח. ולכן, השלב הראשון של כל תיקון בפטרייה, יהיה סגירת ברז הגז. בדרך כלל, חברות ההשכרה דואגות לנקות את פטריות הגז בסוף כל אירוע, ומבצעות ניקוי פנימי נוסף במבער לפני שמביאות את פטריות החימום ללקוח השוכר. 

    שחרור סתימה במבער- כדי לשחרר סתימה שנוצרה במבער של הפטרייה, יש צורך לקחת קשית ולנקות מבפנים. כמובן לפני פעולת הניקוי, יש צורך לסגור את ברז הגז. 

    לא לכל אירוע או לכל מקום מתאים להזמין פטריית גז. לדומגה במוקומות סגורים או בפיעלות לילדים מומלץ להימנע מפטריות חימום על גז.

    מהם היתרונות של פטריות אינפרא אדום?

    פטריות אינפרא אדום ידידותיות יותר לסביבה. תוכלו להחליט האם להפעיל את הפטריות על עוצמה גבוהה, או על עוצמה נמוכה. לאחר השימוש בפטריות האינפרא אדום, אין צורך לנקות אותן מלכלוך. פטריות אינפרא אדום אינן דורשות תחזוקה כמו פטריות הגז, ולא נשחקות וצוברות בלאי במהלך חודשי הקיץ בהם הם אינם בשימוש. 

    מראה נפוץ של פטריית חימום אינפרא אדום

    המראה החיצוני של פטריית החימום מגז, דומה למראה החיצוני של פטריית חימום אינפרא אדום. אולם, כבר במבט חיצוני אפשר לראות הבדל משמעותי: לפטריות אינפרא אדום אין את העמוד העבה שיש לפטריית הגז. עמודי פטריות אינפרא אדום דקים יותר. 

    מה דעתכם לחמם את החצר באמצעות פטריות אינפרא אדום?

    פטריות אינפרא אדום מתאימות מאוד להצבה בחצר הבית. הרדיוס של החום היוצא מפטריית אינפרא אדום, מתפרס על פני 5 מטר. ניתן להעביר באופן ידני פטריות אלו ממקום למקום במהלך האירוע. רוצים לארגן אירוע בחצר הבית? תוכלו לשכור פטריות אינפרא אדום, ולחמם את החצר שלכם במהלך האירוע. 

    רק שימו לב שפטריות חימום אינפרא אדום צורכות כמות גדולה של חשמל ומצריכות להעביר כבלים של חשמל לכל מקום שבו תרצו להעמיד אותן.

    מתי עדיף להציב בחוץ פטריות אינפרא אדום ולא פטריות גז?

    לא בכל אירוע מתאים להציב פטריות חימום אינפרא אדום. איך יודעים איזה סוג פטריית חימום לשכור? אחד מהשיקולים החשובים בבחירת סוג פטריית החימום, הוא הזמן. כאשר שוכרים פטריות חימום לאירוע המתפרס על פני כמה ימים, מומלץ לשכור פטריות אינפרא אדום, משום שאפשר להפעיל אותן ברצף שעות רבות. האם ייתכן שירד גשם במהלך האירוע? אם יש חשש קל ביותר לגשם או אפילו לטפטוף במהלך האירוע, כדאי להזמין פטריות גז. אך חשוב להבין, תחת גשם חזק גם בפטריות חימום על גז יכולות להיכבה לכם ואז במקרה בו הפטרייה רטובה מאד יהיה קשה לכם להדליק אותה חזרה.

    שיקול נוסף בבחירת סוג הפטרייה, הוא גודל שטח האירוע. באירועים בעלי שטח ענק, מומלץ לשכור פטריות גז. הסיבה לכך, היא הרדיוס הגדול של החימום היוצא מפטריית הגז. לעומת זאת, באירועים בעלי שטח קטן, כדאי לשקול לשכור פטריית חימום אינפרא אדום אך זו לא חובה.

    כללים בהצבת פטריות חימום במקום סגור.

    לא מומלץ שגג פטריית החימום יהיה צמוד לגג העשוי מבד או מחומר מתכלה. כיוון ששמים פטריות חימום בתוך אוהלים, לא מומלץ לשכור פטריות חימום גבוהות מדי. חשוב לוודא שיש מספיק מרחק בין גג הפטרייה, לבין הגג של המבנה הארעי בו מתרחש האירוע. 

    טיפים לשימוש בפטריות חימום באירוע.

    מומלץ להפעיל את פטריות החימום לפחות חצי שעה לפני שמגיעים האורחים לאירוע. כאשר משתתף מגיע לאירוע והוא נכנס לשטח מחומם, הוא מקבל תחושה טובה יותר.

    מלאי פטריות חימום על גז

     

    מידע נוסף ומאמרים נוספים על תחום הפטריות חימום להשכרה:

    רוצים לקרוא וללמוד עוד על פטריות חימום? להרחיב את הידע בתחום?
    בבלוג שלנו באתר מתפרסמות מעת לעת מאמרים מעניינים במיוחד על תחום הפטריות חימום ופתרונות חימום לאירועים, הנה דוגמה לכמה מהם:

     

    התמונות באתר להמחשה בלבד. ט.ל.ח​. לקוחות יקרים, ייתכנו עליות מחירים על השכרת ציוד בחלק מהמוצרים ביום העצמאות, פורים ול"ג בעומר, יש להתעדכן אצל נציגי המכירות.
    כל הזכויות שמורות לחברת "אליאב - ציוד לאירועים"