השכרת מצננים

ברוך הבא, עכשיו האירוע שלכם יהיה הרבה יותר טוב 😃
✔️ תוכלו למצוא אצלנו את המצננים האיכותיים ביותר בישראל ⭐
✔️ המחירים הטובים והמשתלמים ביותר 🥇
✔️ שירות עם הובלה והתקנה עד למקום האירוע 🚛
✔️ מענה תמיכה טכנית 24 שעות ביממה ⌚

רוצים לקבל יותר פרטים? להתייעץ איתנו? חייגו אלינו עכשיו » 077-50-20-847 📞

    יצירת קשר זריזה

    20%-
    מצנן 12,000 מק”ש להשכרה
    מחיר מבצע:
    320 ₪
    מחיר רגיל:
    400 ₪
    17%-
    מצנן 18,000 מק”ש להשכרה
    מחיר מבצע:
    400 ₪
    מחיר רגיל:
    480 ₪
    23%-
    חבילת מבצע 4 מצננים להשכרה
    מחיר מבצע:
    1239 ₪
    מחיר רגיל:
    1600 ₪
    25%-
    חבילת מבצע 6 מצננים להשכרה
    מחיר מבצע:
    1799 ₪
    מחיר רגיל:
    2400 ₪
    26%-
    חבילת מבצע 8 מצננים להשכרה
    מחיר מבצע:
    2359 ₪
    מחיר רגיל:
    3200 ₪

    השכרת מצננים  – הדרך לבחירת המצננים המתאימים לנו ביותר לאירוע

    במאמר הבא נשתדל לפרט לכם בצורה הטובה ביותר איך תבחרו מצננים לאירוע שלכם, מהם הדברים שאותם אתם צריכים לקחת בחשבון, כמה יעלה לכם השירות של השכרת מצננים, איך ניתן לשנע אותם בקלות, איך מפעילים מצננים תעשייתים, תכונות ופונקציות חשובות בבחירת המצנן, ממה צריך להיזהר, בטיחות בעת השכרת מצננים ואיך בעצם פועל המצנן הקלאסי.
    אנחנו יכולים להגיד לכם שלאחר שתקראו את המאמר הזה תוכלו לדעת בבקיאות מלאה על כל תחום המצננים להשכרה או לקנייה ותבצעו את ההשכרה או הרכישה שלכם בעניין בצורה המיטבית ביותר.
    אז בוא ונצא לדרך 🙂

    מה זה בעצם מצננים להשכרה ואיך המצנן פועל?

    מצנן זהו מכשיר חשמלי הנותן לנו פעולה של אוורור קר לשטחים פתוחים או חצי פתוחים, בדרך כלל המצננים הם גדולים יותר מכל פתרון איוורור אחר אך יחד עם זאת כל עוד לא ממלאים בהם מים הם קלים לשינוע ולא שוקלים הרבה, רוב המצננים פועלים בעזרת חיבור לשקע חשמלי רגיל חד פאזי כמו שיש בכל בית.
    למצנן ישנו מיכל מים אשר גודלו משתנה בהתאם לעוצמת המצנן (בדרך כלל) ותפקידם של המים הם לגרום למצנן להוציא אוויר קר יותר (אל דאגה, המצנן אינו משפריץ מים) בשונה ממאוורר המצנן יודע לתת לנו עוצמת רוח קרירה ונעימה יותר וזאת אודות לאופן פעולתו, נסביר קצת איך המצנן פועל, דבר שיעזור לנו להבין טוב יותר מה זה בעצם מנצן ובמה הוא שונה ממזגן נייד או ממאוורר.
    תפקידו של המצנן הוא לקחת את האוויר החם שיש בחוץ ולהעביר אותו דרך המים ששמו במצנן האוויר ולאחר מכן להוציא את האוויר אל השטח שאותו אנחנו רוצים לאוורר שכתוצאה מאותה פעולה יוצא צונן וקר יותר.
    פעולה זו של המצנן יכולה לעזור לנו להוריד את הטמפרטורות בשטח הפתוח בעד כ-15 מעלות! זהו נתון מעולה והמצנן יכולים לעזור לנו לקיים אירועים, כנסים ועוד גם שמזג האוויר חם במיוחד, ככל שנוסיף יותר מצננים בחלל כך נגרום לירידה יחסית של הטמפרטורות.
    כדאי ומומלץ למלא במצנן מים קרים או מים עם קרח על מנת להבטיח שהאוויר שאותו יוציא המצנן יהיה קר יותר, כיום ניתן לראות כי מייצרים לא מעט מצננים עם פתח ייעודי לקרח שמטרתו לדאוג לכך שיהיה אוויר קר וצונן יותר במטרה לנסות להוריד את הטמפרטורות בצורה ניכרת יותר.
    חשוב לציין שתפקודו היעיל ביותר של מצנן האוויר הוא בשטח פתוח ולא במקום סגור וזאת בכלל הצורך של המצנן לשאוב את האוויר הטבעי שקיים במקומות פתוחים.
    תכולו להיתקל במצננים במגוון אירועים שונים, בגני אירועים, במסעדות, בברים, באזורי כינוס ובכל מקום שבו יש צורך להקל על משתתפים רבים מהחום השורר בארץ ישראל.
    צריכת החשמל של מצננים היא לא גבוהה בכלל ודבר זה כמובן מאפשר לנו להינות ממספר גדול של מצננים להשכרה בחיבור לאותו נקודת חשמל וגם עוזרת לנו לחסוך בחשמל ככל הניתן, העובדה שהמצננים כל כך חסכוניים בחשמל עוזרת גם לשימוש בשטח שאין בו גישה לשקע חשמל ואז בעצם יש צורך בשירות של השכרת גנרטור שבעזרת הצריכה הנמוכה אין צורך בגנרטור בעל הספק גבוה, דבר שיכול לחסוך רבות בעלויות באירוע.

    כמה מיתרונותיו הבולטים של מצננים להשכרה:

    • אחד היתרונות במצננים הוא שהאוויר היוצא ממנו תמיד טרי ולא ממוחזר בניגוד למזגנים שמופעלים במקום סגור ששם אותם מזגנים שואבים את האוויר שוב ושוב ושוב ובכך ממחזרים תמיד את אותו אוויר.
    • ניידות – ניתן לשנע בקלות את המצננים ממקום למקום וזאת אודות למשקלו הנמוך ולגלגלים בתחתית המצנן.
    • אין צורך בהתקנה מסובכת או בפירוק של המצנן מלבד למלא בו מים וללחוץ על כפתור ההדלקה שלו, דבר זה יכול לאפשר לשכורים מצננים לתפעל אותם לבד לגמרי ללא תלות בשום איש מקצוע.
    • השכרת מצננים הן בין האופציות היחידות והיעילות ביותר לפזר אוויר צונן ונעים בשטחים פתוחים.
    • במקומות יבשים שבהם הלחות היא אפסית המצנן יעיל ביותר אודות לתהליך שהאוויר עובר יחד עם המים.
    • המצנן הוא בין פתרונות הקירור שחוסכות לנו ביותר באנרגיה חשמלית.
    • ישנה אופציה דרכנו בקבוצת אליאב לקבל את המצננים עד אליכם למקום באירוע ולפזר לכם אותם בחלל בצורה הטובה ביותר מבחינה מקצועית.

    רבים נוטים לחשוב שמצנן אוויר הוא כמו מזגן נייד אך לא כך הדבר. אחד הדברים השונים בין השניים הוא שבחלק מהמזגנים הניידים קיימת האופציה של חימום אך במצנן לא כך הדבר מצנני אוויר נותנים פעולה של קירור ואוורור בלבד ללא האופציה להוצאת אוויר חם.

    איך נוכל לדעת איזה מצננים להשכרה אנו צריכים וכמה?

    אופן בחירת המצננים היא לא מאד מסובכת בסך הכל ישנם מספר נתונים מאד מצומצמים שיש לקחת בחשבון לצורך בחירת המצנן.
    אלה השאלות העיקריות שאנו צריכים לשאול את עצמו לצורך התאמה טובה של השכרת מצננים לאירוע, באמצעות מענה על שאלות אלו נוכל לדעת בצורה המקצועית ביותר איזה סוג מצנן אתם צריכים ואיזה כמות של מצננים, אם יש צורך בכלל ביותר ממצנן אחד ומיד נבין איך בודקים זאת.

    אלה השאלות החשובות שאנו צריכים לשאול את עצמנו על מנת לדעת איך נבחר מצננים בצורה נכונה:

    1. האם מדובר במקום פתוח לגמרי או בחצי פתוח (כגון אולם תצוגה ענק שפתוח בחלקו או מפעל מאד גדול)?
    2. מהו גודל השטח שאותו אנחנו רוצים לאוורר?
    3. כמה אנשים יהיו באירוע?
    4. האם ישנם קירות, חומות או עצים העלולים להפריע לזרימת האוויר?

    כעת, נסביר בצורה מפורטת על פי כל אחת מהשאלות איך אנו אמורים להתאים את המצננים שלנו.

    בהתאם לשאלה מספר אחת, אם השטח פתוח לגמרי אנו נצטרך מן הסתם לשכור יותר מצננים או לחלופין מצננים בעוצמה יותר חזקה, חשוב לציין ששאלה מספר אחת באה יחד עם שאלה מספר שתיים באופן צמוד כי החשיבות של גודל השטח תוספת כאן מקום גדול, באופן כללי עלינו לדעת כי המצננים על פי עוצמתיהן השונות מיועדים לגודלי שטח אחרים וזה עובד כך:
    מצנן של כ-7000 מק”ש יספיק לנו בערך לכ-25-50 מ”ר.
    מצנן של כ-14000 מק”ש יספיק לנו בערך לכ-100-150 מ”ר.
    מצנן של כ-18000 מק”ש יספיק לנו בערך לכ-200-250 מ”ר.

    ככל שהשטח יהיה גדול יותר מעבר לשטח שכל מצנן מיועד אליו נצטרך להוסיף עוד מספר מצננים וכך גם כאשר מדובר בשטח פתוח לגמרי ששם נצטרך או מצננים בעוצמה חזקה יותר או לחלופין לבחור במספר מצננים בהתאם לשטח הזמין לנו שנרצה לקרר.

    אם היינו מסתמכים רק על שאלות אחת ושתיים לצורך קירור של שטח רצוי זה לא היה מספיק מהסיבה שאם יש כמות אנשים גדולה מאד או לחלופין קירות או עצמים העלולים להפריע לנו לזרימת אוויר חופשיה בחלל הנתנונים שכתבנו יהיו שגיאה ולכן הוספנו גם את שאלות 3 ו-4 שאלה נתונים שיכולים להשפיע בצורה מהותית על עוצמתם או כמותם של המצננים שאותם נצטרך.
    ככל שיהיו יותר אנשים באירוע כך נצטרך כמות מצננים גדולה יותר על מנת לפזר מסביב לאנשים פתרונות איוורור ובכך לאפשר לכולם להנות מזרימת אוויר שווה ללא הפרעה.
    כך גם בהתאם לשאלה 4 במקרה וישנם עצמים שעלולים לעצור את פעולת זרימת האוויר בחלל לא יעזור האופציה שנקח מצנן בעוצמה גבוה יותר אלא נצטרך מספר גדול יותר של מצננים על מנת לכסות את כל השטחים שאותם נרצה שיהיה בהם זרימת אוויר נעימה ונכונה ביותר.

    איך ניתן לשנע מצננים להשכרה?

    אצלנו בקבוצת אליאב אנו נותנים לכם שני אופציות להגעת המצננים אליכם למקום האירוע ואלה הן שני האופציות:

    1. איסוף עצמי מהמחסנים שלנו – ניתן להגיע בתיאום הזמנה מראש למחסננו בפתח תקווה ולאסוף את כמות המצננים אותם תרצו פעולה זו תעלה לכם בדיוק כמו המחירים הכתובים באתר ובאופציה זו תוכלו לחסוך את עלות ההובלה עבור השכרת מצננים.
    החסרון של פעולה זו היא שברכב רגיל אפילו מצנן אחד לא יכול להיכנס מה שאומר שתצטרכו רכב מסחרי כדגומת ברלינגו בהנחה ואתם לא צריכים יותר משני מצננים, אם תרצו כמות גדולה יותר תצטרכו להגיע אלינו עם נגרר או משאית על מנת שכל המצננים שתזמינו יוכלו להיכנס לכם ברכב, דבר שיכול להוות בעיה לחלק מהלקוחות שכן לא לכולם יש רכב מסחרי גדול.

    2. הובלה עד למקום האירוע מטעמנו – האופציה השניה היא השירות הובלות שלנו, בהזמנה מראש תוכלו להזמין עד אליכם כל כמות מצננים שאותה תרצו ואנו נגיע עד אליכם. היתרון באופציה הזאת היא שלכם אין כל התעסקות עם השינוע של המצננים, מה גם שכל המובילים שלנו מנוסים היטב בציוד שאנו מחזיקים ובכך הם יוכלו בשטח למקם לכם את המצננים היכן שתרצו ולהכין לכם אותם להפעלה וגם יתנו לכם הסבר מפורט בשטח על אופן הפעלת המצננים. עוד דבר חשוב, בהזמנה עם הובלה מטעמנו אתם מסירים כל סיכון שיכול להיגרם למצננים כתוצאה מנזק במהלך ההובלה או השינוע, בשונה מהאופציה של איסוף עצמי ששם אתם האחראים הבלעדיים לכל נזק שנגרם למצננים כתוצאה משינוע לא נכון.
    החסרון היחיד שיש בבחירת אופציה זו היא המחיר, מן הסתם ישנו תוספת תשלום סמלית עבור עלויות ההובלה.
    מחיר ההובלה משתנה בהתאם למיקום אליו תבחרו שנגיע ככל שהמיקום יהיה רחוק יותר ממחסננו בפתח תקווה כך המחיר יעלה. על מנת לברר מהי עלות ההובלה למקום האירוע שלכם צרו קשר עם מוקד המכירות והשירות שלנו במספר: 077-50-20-847 שלוחה מספר 1.

    כמה יעלה שירות של השכרת מצננים?

    השירות של מצננים להשכרה משתנה בהתאם לכמות המצננים אותם תרצו לקחת, אנחנו עובדים בשקיפות מלאה כבר מהרגע הראשון ואתם יכולים לראות את כל המחירים עבור כל המצננים שאנו מחזיקים באתר שלנו, כמו גם באתר תוכלו למצוא חבילות מבצע משתלמות יותר לשוכרים כמות גדולה יותר של מצננים, חבילות מבצע אלו יכולים להבטיח לכם שאתם מקבלים מחירים מעולים ומהזולים ביותר בארץ.
    כל המחירים הכתובים באתר הם כוללים מע”מ כחוק אך לא כוללים הובלה, המחיר מתייחס להשכרת המצננים באיסוף עצמי ולהשכרה של כ-24 שעות.
    כפי שפירטנו לעיל קיימת אצלנו אופציית ההתקנה וההובלה עד למקום האירוע וזה כרוך בתוספת תשלום ותלוי במיקום שאליו תרצו לקבל את המצננים, ושוב כפי שפירטנו קודם לכן, ככל שמיקומכם הוא רחוק יותר ממיקומנו (פתח-תקווה) כך מחיר ההובלה יעלה בהתאם למרחק, נתון נוסף שעלול להשפיע על מחיר ההובלה הוא סבלות של הציוד המושכר במדרגות, אם יש לכם מדרגות עד למקום האירוע ואין גישה נוחה במעלית או דרך אחרת המחיר עלול לעלות יותר בהתאם לקומות שאותם יש לעלות.
    אצלנו הרכבה/מיקום/חיבור המצננים אינם כרוכים בעלות נוספת מעבר למחיר ההובלה, בשונה מחברות אחרות, אנו נותנים שירות מלא לגמרי בעת תשלום מחיר ההובלה.

    איך מפעילים מצנן אוויר תעשייתי?

    אופן ההפעלה של כל מצנן הוא שונה אך בעיקרו זה אותו דבר, לכן כל האמור כאן הוא מתכוון לדגם המצננים שיש אצלנו במלאי אך כל המצננים בשוק זה אותו סדר גודל של הפעלה פחות או יותר, כמו שיש מזגן של אלקטרה, תדאירן וכו’… כך גם יש חברות שונות למצננים אך כולם באופן הפעלתם אותו דבר.

    ראשית על מנת שנוכל לקבל פעולה רצויה של המצנן עלינו למלא במיכל המיועד לכך מים רגילים, זה יכול להיות מכל ברז ואפילו מי גשמים זה טוב, זה לא ממש משנה, רצוי מאד למלא מים קרים או להוסיף למים קרח על מנת לקבל פעולת קירור טובה יותר של אוויר המצנן.

    לאחר שמילאנו מי בהתאם לגודל המיכל של המצנן, נחבר אותו לחשמל, החיבור הוא לשקע רגיל חד פאזי כמו שיש בכל בית, עדיף מאד על פי המלצות היצרן לא לחבר את המצנן בעזרת כבל מאריכים על עדיף ישירות לשקע החשמל ככל הניתן.

    לאחר מכן, על המצנן נוכל לראות צג דיגיטלי ולידו כפתורים לצורך הפעלתו בחלק מהמצננים צג זה מותקן בצג המצנן ובחלקם בראש המצנן, נלחץ על כפתור ההדלקה וכבר באותו רגע המצנן יתחיל להוציא לנו אוויר צונן.
    שימו לב, אם שמתם מים קרים במצנן לעיתים לוקח לו קצת זמן עד שהוא יוריד את הטמפרטורה ולכן אם הוא לא מוציא לכם על ההתחלה אוויר קר די הצורך, מוטב שתחכו מעט.

    במצננים של היום קיימות מספר פונקציות טובות לשימוש מיטבי יותר במצנן האוויר.
    ישנו כפתור האחראי על חוזק הרוח שנרצה שהמצנן יוציא לנו, בדרך כלל זה קיים בשלושה דרגות שהן חלש, בינוני וחזק כל לחיצה על כפתור עוצמת הרוח תחליף לנו למצב שאחריו.
    כפתור נוסף שולט על תריסי המצנן על מנת שנוכל לכוון את הרוח למקום שנצרה, כל המצננים שלנו (שלא כמו כל המצננים בשוק) מאפשרים תזוזה אוטומטית של התריסים מצד לצד על מנת להינות מרוח מקסימלית בכל החלל, תוכלו לכוון את התריסים מעלה או מטה, ימינה או שמאלה.
    יש לנו דגם של מצנן מסוים שבו ישנו פתח ייעודי לקרח, זהו המצנן של ה-14,000 מק”ש, המצנן הנמכר ביותר שלנו, שילוב הקרח בפתח ייעודי נפרד מאפשר למצנן לייעל פי כמה את הורדת הטמפרטורה בחלל ומוציא אוויר הרבה יותר קר, לשם הפעלת הפונקציה על אותו מצנן ישנו כפתור של כדור שלג שנראה כך ❄️, בלחיצה על אותו כפתור אנו אומרים למצנן להפעיל לנו את פעולת הקירור באמצעות הקרח ומה שהוא עושה הוא מעלה לנו את המים לפתח קרח הייעודי ומקרר את כל המים במיכל כך שזה חוסך מאיתנו גם לשים מים קרים במצנן.
    כפתור נוסף שקיים בכל המצננים שאנו מחזיקים הוא כפתור הטיימר, בלחיצה עליו תוכלו בקלות לכוונן מתי תרצו שהמצנן יפסיק את פעולתו באופן אוטומטי, כמו כן תוכלו לבחור אם ברצונכם שהמצנן יתחיל לפעול בזמן מוגדר אך אופציה זו קיימת בחלק מן המצננים.

    בסיום השימוש עלינו ללחוץ על כפתור הכיבוי (באם לא בחרנו שהוא יכבה באמצעות הטיימר שהגדרנו מראש) ולאחר מכן לרוקן את המים שנשארו (אם נשארו) במיכל, ניתן לעשות זאת באמצעות פתיחה של פקק קטן בתחתית המיכל שדרכו ניתן בקלות לרוקן את כל תכולת המים שנשארה במיכל המים.
    מוודאים כי לא נשארו מים כלל במיכל על מנת שלא ישפכו לנו מים מהמצנן והוא יהיה אכן קל לשינוע.

    אזורי השירות של השכרת מצננים בקבוצת אליאב בע”מ

    אנו נותנים שירות של מצננים להשכרה לאירועים כמעט בכל חלקי הארץ, אנו מבצעים השכרת מצננים במרכז, השכרת מצננים בירושלים, בתל אביב, בבאר שבע, ברמת גן, בבני ברק, בגבעתיים, בפתח תקווה, במודיעין, באריאל, בלוד, ברמלה, ברחובות, בחולון, בבת ים, בקריות, ברעננה, בנתניה, בהוד השרון, ברמת השרון, בקדימה צורן, באשדוד, באשקלון, בשדרות, בבית שמש, בראשון לציון, בחיפה, בהרצליה, בנס ציונה, בקרית גת, בכפר סבא, בחדרה, ביפו, בקרית אונו, בראש העין ועוד יישובים וערים רבים בקיצור אנחנו נותנים שירות של השכרת מצננים במרכז, השכרת מצננים בצפון והשכרת מצננים בדרום.
    אנו נכונים לתת לכם שירות כמעט בכל אזורי הארץ עם תפעול והרכבה עד אליכם.
    צרו קשר עכשיו עם מוקד המכירות ותדעו כמה עולה הובלה עד לאזוריכם » 077-50-20-847 📞

    איך ניתן להזמין מצננים להשכרה בקבוצת אליאב בע”מ?

    אופן ההזמנה מאיתנו הוא פשוט לגמרי, ועובד כך בקצרה:
    אתם עושים לנו טלפון ואומרים לנו כמה מצננים תרצו להזמין, ואל דאגה אם אתם לא יודעים אנחנו בטלפון ניהיה מוכנים לעזור ולסייע ולתת לכם את המלצותינו המקצועיות ועם נסיון רב השנים שלנו עם כלל לקוחותינו, לאחר שאנו יודעים מהי כמות המצננים שתרצו לאירוע אנו פותחים לכם הזמנה במערכת, לוקחים פרטים בסייסים כמו שם, טלפון כתובת מייל וכו’, במידה ואתם רוצים הובלה אנחנו לוקחים כתובת מדויקת להגעה, לאחר מכן לצורך שריון ההזמנה משאירים פרטי כרטיס אשראי לפיקדון על הציוד בזמן שהוא אצלכם ללא השגחתנו, לאחר מכן יישלח אליכם בדוא”ל אישור הזמנה מסודר עם כל פרטי הזמנתכם ועם תנאי ההזמנה.

    אם תרצו לקרוא באופן מעמיק יותר על תהליך ההשכרה אצלנו בקבוצת אליאב לחצו פה >

    במהלך ההשכרה יהיה זמין לרשותכם מוקד תמיכה טכנית הפעיל 24 שעות ביממה בטלפון החברה בשלוחה מספר 3, כל זאת על מנת שתוכלו להינות משירות מעולה תוך קבלת מחירים זולים וציוד איכותי במיוחד.

    ממה צריך להיזהר בהפעלת מצננים ומהן הוראות הבטיחות במצננים להשכרה?

    יש לשים לב להוראות הבטיחות כאשר אתם בוחרים בשירות של השכרת מצננים לאירועים, ריכזנו לכם פה את הוראות הבטיחות העיקריות והחשובות ביותר שיש לדעת:

    1. יש לנתק את המצנן מהחשמל לפני העברתו ממקום למקום.
    2. אין להזיז את המכשיר ממקום למקום כל עוד יש בו מים.
    3. יש לנתק את המכשיר מהחשמל ורק לאחר מכן לרוקן את מכיל המים.
    4. אין להכניס אצבעות, מקלות או כל דבר אחר דרך רשת המגן כאשר המצנן בפעולה.
    5. יש לוודא כי בעת הפעלת המצנן הוא עומד יציב וישר ולא צמוד לקירות, עצים או כל דבר אחר וזאת על מנת לאפשר את הפעלתו התקינה של המוצר.
    6. אם כבל המצנן או כל דבר אחר ניזוק יש להפסיק מיידית את השימוש במוצר ולצור קשר עם המוקד הטכני שלנו שפעיל 24 שעות ביממה בטלפון החברה, שלוחה מס’ 3.
    7. אין להפעיל את המצנן ללא מים.

    לסיכום, השכרת מצננים לאירועים או לכל מטרה אחרת היא עניין פשוט למדי ולא דורש ידע מקדים, יחד עם זאת אתם מקבלים מאיתנו בעת השכרת הציוד את כל הידע שאתם צריכים לדעת כמו איך להפעיל את המצנן ועוד.
    אנחנו מקווים שהמידע שפרסנו בפניכם עזר לכם לקבל החלטה טובה יותר ותרם לכם ידע מקצועי יותר על תחום המצננים, אוהבים ❤

    התמונות באתר להמחשה בלבד. ט.ל.ח​. לקוחות יקרים, ייתכנו עליות מחירים על השכרת ציוד בחלק מהמוצרים ביום העצמאות, פורים ול"ג בעומר, יש להתעדכן אצל נציגי המכירות.
    כל הזכויות שמורות לחברת "קבוצת אליאב - ציוד לאירועים"