המדריך לבחירת ציוד הגברה לאירוע

כיום בכל אירוע אליו תגיעו חלק בלתי נפרד ממנו הוא מוזיקה. בעזרת ציוד הגברה טוב ואיכותי תוכלו ליהנות מסאונד מעולה. המוזיקה מתנגנת בכל אירוע בין אם קטן או גדול ובין אם מדובר במוזיקת רקע או מוזיקה רועשת ומקפיצה במיוחד. כאשר מתכננים אירוע חלק מהציוד אותו שוכרים הוא ציוד הגברה.

קיימים סוגים שונים של רמקולים במגוון מותגים וקטגוריות שונות , כדי שתבחרו את הציוד ההגברה המתאים ביותר לאירוע שלכם הכנו עבורכם מדריך שיעזור לכם בבחירת הציוד המתאים.

חשיבות איכות הציוד קריטית ביותר עבור האירוע, באירועים גדולים בעיקר כאשר איכות הסאונד לא טובה המוזיקה צורמת לאורחים באוזניים והופכת את החוויה של האירוע להרבה פחות נעימה.

כאשר בוחרים ציוד לא מקצועי בגלל החיסכון במחיר משלמים על כך מחיר כבד באירוע כשהמוזיקה היוצאת מהרמקולים נשמעת לא נקייה ועם רעשי רקע.

לכן, אם חשובה לכם האיכות והנאה של האורחים שלכם מומלץ להשקיע ברמקולים איכותיים. ובטח שלא תרצו שהרמקולים יפסיקו לעבוד במהלך האירוע.

 

איך תדעו איזה רמקולים אתם צריכים לאירוע?

כמו שציינו לפני קיימים לא מעט סוגים של רמקולים בגדלים ובאיכויות שונות. מי שמתכנן אירוע וחשובה לו איכות המוזיקה ולא מבין כלל בציוד הגברה מומלץ לו להתייעץ עם חברת הגברה המתמחה בתחום שמשכירה ציוד ועוסקת בכך לא מעט זמן. כמובן קחו המלצות ואם יש לכם מכרים שעבדו עם אותה חברה יכול לעזור במיוחד. תוכלו לבקש גם מאותה חברה להגיע לאירוע שהם מפיקים כדי לראות את איכות הרמקולים. החלטתם מאיזה חברה לשכור את הציוד ? מעולה! עכשיו חשוב שתשתפו אותם היכן מתקיים האירוע, כמות המוזמנים , באיזה סוג אירוע מדובר, והאם המוזיקה תתנגן במהלך האירוע כמוזיקת רקע או כמוזיקה למסיבת ריקודים שהאורחים בה ירקדו כל הערב ברחבה.

 

הציעו לכם סוג רמקולים לאירוע…  תשאלו שאלות!

לאחר שחברת ההשכרה הציעה לכם את סוג הרמקולים המתאימים ביותר לאירוע שלכם, בקשו לדעת באיזה סוג רמקול מדובר, של איזה מותג וכמה וואט יש לרמקול.

לאחר שתקבלו את כל הפרטים של הרמקול כנסו לאינטרנט ובדקו על סוג הרמקול חוות דעת והמלצות. השקיעו זמן בשאילת שאלות ובדקו על כך רבות חשוב שתשקיעו זמן בזה מאחר והמוזיקה באירוע במיוחד אם הוא גדול חשובה במיוחד. ללא מוזיקה אין אירוע! אם חשובה לכם התקינות במהלך האירוע תוכלו להזמין גם סאונדמן או די- ג’יי שיודע לתפעל את הרמקולים וידע להתאים את הסאונד ומיקום הרמקולים במהלך האירוע.

 

אירוע בלי ציוד הגברה , לא קיים היום!

כבר אמרנו שאין אירוע בלי ציוד הגברה,ואיכות הציוד חשובה לא פחות . אירועים בלי הגברה מכל סוג שהוא כבר כמעט ולא קיימים. ולכן חשוב שמעבר לסוג ואיכות הציוד אותם תשכירו יש להתאים גם את כמות הרמקולים הנדרשת . לדוגמא באירועים גדולים עם כמות מוזמנים גדולה כמות הרמקולים צריכה להיות מתאימה וממוקמת בצורה נכונה ומדויקת בשטח האירוע. באירועים מעל 100 איש מומלץ לשכור בין 2 ל3 רמקולים איכותיים בעוצמה חזקה העומדים על סטנד גבוה ובצורה תקינה ובטיחותית.

התמונות באתר להמחשה בלבד. ט.ל.ח​. לקוחות יקרים, ייתכנו עליות מחירים על השכרת ציוד בחלק מהמוצרים ביום העצמאות, פורים ול"ג בעומר, יש להתעדכן אצל נציגי המכירות.
כל הזכויות שמורות לחברת "קבוצת אליאב - ציוד לאירועים"