השכרת ציוד לאירועים בחיק הטבע

כשמתכננים אירועים יש לא מעט שלבים שצריך לעבור עד להפקת האירוע המושלם. זה מתחיל מבחירת המקום, כמות המוזמנים, הזמנת ציוד לאירוע וכמובן האירוע עצמו.

כדי לשכור ציוד לאירוע קודם כל חשוב להבין מהו הקונספט של האירוע שלנו, על מה אנחנו רוצים לשים את הדגש ומהם הדברים העיקריים שיגרמו לאורחים שלנו להנאה וחוויה טובה.

לאחר מכן תצטרכו להחליט איזה ציוד אתם צריכים לשם הפקת האירוע. לשם כך, תצטרכו לבחור בחברה המציעה שירות של השכרת ציוד לאירועים, ישנן המון חברות כאלה ורצוי שתבחרו בחברה שבה יש את כל הציוד שתרצו. לדוגמה, אם אתם צריכים כסאות ושולחנות כולל הגברה לאירוע ולחברה שבה בחרתם יש רק כסאות ושולחנות אז יוצא מצב שתצטרכו ללכת בין חברה לחברה ומכל אחת לקחת ציוד אחר. לעומת זאת אם תבחרו בחברה שיש לה גם כסאות ושולחנות וגם הגברה תוכלו לחסוך לעצמכם הרבה כאב ראש וריצות מיותרות.

אם האירוע מתקיים בשטח פתוח בימי הקיץ החמים יש לדאוג לצינון המקום, אם האירוע בחורף יש לדאוג לציוד חימום במקום ולאוהל מקורה. תכנון מסודר של האירוע יחסוך לכם עלויות רבות וייתן לכם זמן לבחור את החברה הטובה ביותר לשכור ממנה את הציוד.

השכרת ציוד לאירועים, איך תעשו זאת נכון?

יש לא מעט חברות המשכירות ציוד לאירועים, חלקן משכירות רק ציוד הגברה חלקן תאורה וישנם גם חברות המשכירות את כל הציוד הדרוש לאירוע, כגון – הגברה, תאורה,שולחנות, כיסאות צלחות כוסות סכום מפות מפיות, ציוד חימום וקירור ועוד מגוון רחב של ציוד לאירוע שיסגור לכם את כל הפינות מבחינת הציוד. אם אתם צריכים את כל הציוד הנ”ל לאירוע שלכם מומלץ לשכור את הציוד מחברה אחת המספקת את כל השירות ושתדאג עבורכם גם לסידור המקום ביום האירוע (אלא אם כן תרצו לחסוך עלויות ולעשות סידור לבד, ישנם גם שיעדיפו דווקא את האופציה של לסדר לבד) לרוב ששוכרים את כל הציוד מחברת השכרה אחת תוכלו להשיג מחירים זולים יותר.

חוגגים אירוע בחיק הטבע – איזה ציוד אתם צריכים לאירוע?

אירוע בחיק הטבע הוא אחד הדברים המגניבים והמאתגרים שיש, כיוון שמדבור בשטח פתוח יש לדאוג לכל הציוד הדרוש. בשונה מאירוע במקום סגור שבו בוודאי יש שולחנות כיסאות ותאורה. באירוע מסוג זה יש לדאוג לציוד כולל. תחילה יש לבדוק את כמות המוזמנים לאירוע ולערוך רשימת ציוד מסודרת. לרוב ניתן לראות באירועים מסוג זה מחצלות מסודרות על הרצפה עליהם ספסלים ושולחנות עץ נמוכים היוצרים אווירה של שאנטי רמקולים בצדדים ותאורה. כמובן שתצטרכו גם גנרטור להשכרה להפעלת הציוד החשמלי.

בחירת ציוד לפי נושא האירוע (על פי הקונספט שלכם) –

לפני שאתם פונים לחברה המשכירה ציוד לאירועים כדי שתבדקו היכן האירוע מתקיים ומה הציוד הדרוש לכם. שתפו את החברה ממנה אתם משכירים את הציוד בכל הפרטים גם אם נראה לכם שמדובר בפרט שולי, חברות שמתמחות בתחום ידאגו להתאים עבורכם בדיוק את הציוד הנדרש. שתפו אותם היכן מתקיים האירוע ,כמה מוזמנים,מהו סוג האירוע וכמובן התקציב שלכם.

ספרו לחברת ההשכרה מהו הדבר החשוב ביותר שלא תהיו מוכנים לוותר עליו באירוע. לדוגמא אם נוחות חשובה לכם הם ידעו להתאים לכם את הכיסאות הנוחים ביותר בהתאם לסוג התקציב שלכם. אם הצללה וציוד קירור חשובים לכם האם ידעו להתאים את האוהל הנכון ביותר עם ציוד הקירור הטוב ביותר, וימקמו את הציוד בדיוק במקום הנכון!

השכרת שולחנות בהתאם לסוג האירוע-

בשוק קיימים לא מעט סוגי שולחנות, ישנם שולחנות בר גבוהים, שולחנות פלסטיק, שולחנות עץ, שולחנות נמוכים ועוד…

את סוג השולחן יש להתאים בהתאם לאופי האירוע. לאירועים יוקרתיים כמו אירועי בוטיק נהוג להשכיר שולחנות בר גבוהים וסביבם כיסאות בר מתאימים.

לאירועים בחוף הים משכירים שולחנות וספסלי עץ נמוכים. לכל אירוע יש להתאים את סוג הציוד שלו ובכך ליצר אווירה יוקרתית גם אם מדובר באירוע בחוף הים .

התמונות באתר להמחשה בלבד. ט.ל.ח​. לקוחות יקרים, ייתכנו עליות מחירים על השכרת ציוד בחלק מהמוצרים ביום העצמאות, פורים ול"ג בעומר, יש להתעדכן אצל נציגי המכירות.
כל הזכויות שמורות לחברת "קבוצת אליאב - ציוד לאירועים"