השכרת ציוד לאירועים בצורה נכונה (וחסכונית)

השכרת ציוד לאירועים מהווה אפשרות נהדרת בעבורכם להפיק את האירוע המתקרב שלכם בחיסכון כספי משמעותי, תוך שימת דגש על התאמה מדויקת לצרכים.

במדריך זה נסביר מהו הציוד אותו ניתן לשכור, כמו גם נענה על השאלה – האם זה משתלם?

 

השכרת ציוד לאירועים בצורה נכונה

 

מפיקים אירוע? זה הזמן ליצור קשר לטובת השכרת ציוד

אם בעבר נדרשתם כבעלי האירוע להוציא סכומי עתק בעבור רכישה של ציוד, כיום באמצעות חברה מקצועית ניתן לקבל שירות מקצועי ומיומן אשר כולל השכרה של ציוד לאירועים, בהתאם לקונספט של האירוע, מספר המוזמנים וכן המיקום.

ציוד לאירועים כולל בין היתר מערכות הגברה וסאונד, שולחנות, כיסאות, פינות ישיבה וכן ציוד נלווה אותו ניתן להשכיר בהתאמה אישית למסגרת התקציב.

באמצעות חברה מקצועית אשר מתמחה בתחום תוכלו לקבל מענה מושלם הכולל לא רק השכרה אלא גם צוות אשר מלווה אתכם לכל אורך הדרך, וזאת בשביל שתוכלו לתכנן אירוע מושלם ומקצועי אשר יגרוף לא מעט מחמאות.

 

מה חשוב לדעת לגבי השכרה של ציוד לאירועים?

ענף האירועים חווה בשנים האחרונות שינויים משמעותיים, וזאת בשל הרמה הגבוהה של האירועים.

למעשה, כיום גם אירועים קטנים ובוודאי אירועים גדולים צריך לספק לקהל אורחים את אפקט הוואו, ולכן באמצעות חברת אירועים מקצועית תוכלו לא רק להפיק אירוע יוצא דופן אלא גם לספק מענה מושלם לצרכים של כל אורח.

מדובר בהשכרה אותה ניתן לבצע באופן נקודתי ליום האירוע, כאשר חשוב להקפיד לפני על תכנון מדוקדק של האירוע מבחינת הקונספט והתאמה למספר האורחים.

במידה ומדובר באירוע גדול, תוכלו לקבל לרשותכם צוות מקצועי אשר יסייע לכם לבצע את ההקמות כמו גם לדאוג לכך כי בעת הצורך יהיה ציוד רזרבה בו ניתן להשתמש.

ציוד רזרבי מהווה חלק בלתי נפרד מתכנון של אירוע, וזאת בשל העובדה כי לעיתים אורחים אשר הודיעו שלא יגיעו כן מגיעים.

לכן, שולחנות אקסטרה כמו גם כיסאות מהווים את הדרך הטובה ביותר להבטיח כי הסדר יישמר במהלך האירוע וכי בסופו של דבר אתם כמו גם האורחים שלכם תוכלו לבלות ולשהות בנעימים באירוע.

האם השכרה של ציוד מתאימה לכל אירוע?

התשובה היא בהחלט כן.

בין אם אתם מארגנים אירוע בתנאי חוץ ובין אם באירוע, באמצעות חברת קבוצת אליאב בע”מ תוכלו להיות רגועים כי אתם מקבלים שירות מקצועי הכולל סיוע מצד צוות מקצועי ומיומן בתחום כמו גם הצעת מחיר נוחה בעבור ביצוע ההשכרה.

זכרו, על איכות אסור להתפשר ולכן באמצעות נציגי החברה תוכלו להבטיח כי אתם מבצעים השכרה נכונה אשר תואמת את רוח האירוע – בין אם מדובר ביום החתונה, בר/בת מצווה, יום הולדת, מסיבת אירוסין, מסיבת הפתעה או כל אירוע אחר.

בכך, תוכלו לא רק לחסוך כסף אלא גם לנהל אירוע מושלם!

התמונות באתר להמחשה בלבד. ט.ל.ח​. לקוחות יקרים, ייתכנו עליות מחירים על השכרת ציוד בחלק מהמוצרים ביום העצמאות, פורים ול"ג בעומר, יש להתעדכן אצל נציגי המכירות.
כל הזכויות שמורות לחברת "קבוצת אליאב - ציוד לאירועים"