מכונות מזון לאירועים – הטרנד החם של השנה

אחד הטרנדים החמים של ענף האירועים הוא ללא ספק מכונות מזון כמו מכונת פופקרן או מכונת סוכר, ממש כמו של פעם, כמו שאנחנו זוכרים מההפניינג של הבית ספר או המתנ”ס. כיצד גם אתם תוכלו לשדרג את האירוע שלכם ולקבל את השירות והמכונות מזון המדהימות האלה שכל ילד מתלהב מהם?
כל זאת ועוד במאמר הבא, בואו לקרוא 🙂

מכונות מזון לאירועים הטרנד החם של השנה

השכרה של מכונת מזון לאירועים: הדרך הקלה לשדרוג של אירוע, עם טוויסט של פעם 😉

מפיקים אירוע בקרוב וחושבים על אטרקציה?
ובכן, זה הזמן להכיר את אחת האטרקציות המובילות והמומלצות ביותר לכל אירוע – מכונות מזון, וכשאנו מתכוונים למכונת מזון הכוונה היא למכונת פופקרן כמו גם מכונת סוכר ועוד מגוון מכונות ודוכני מזון אותם ניתן להציב לרשות האורחים.
מדובר במכונות עם טוויסט של פעם, וזאת בשל הפן הנוסטלגי למבוגרים אך גם ההנאה הרבה אותה ניתן לקבל כקינוח מושלם לכל סוג של אירוע.
כיום, ניתן לראות בלא מעט אירועים אטרקציות שעלותן יכולה להגיע לעשרות אלפי שקלים ויותר, אולם דווקא עם השכרה של מכונת מזון ניתן לקבל חיסכון משמעותי – מבלי לאבד מאפקט הוואו. מדובר במכונות אשר משתלבות באופן מושלם עם הקונספט של האירוע שלכם, והן מהוות גורם הפתעה יוצא דופן הן בעבור המבוגרים והן בעבור המבוגרים.

ניתן כיום לשכור מגוון רחב של מכונות ודוכני מזון באיסוף ותפעול עצמי, פעולה שיכולה לחסוך לכם מאות עד אלפי שקלים, תלוי ברמת ההשקעה שלכם באירוע.

מכונת מזון לאירוע – האם ההשכרה מתאימה לכל אירוע?

ובכן, התשובה היא בהחלט כן. למעשה, באמצעות מכונת מזון תוכלו לספק לאירוע שלכם – חתונה, בר/בת מצווה, מסיבת רווקות, מסיבת אירוסין, מסיבת הפתעה או כל אירוע אחר קינוח מושלם ובעל אפקט נוסטלגי יוצא דופן. מדובר במכונות מעוצבות אשר מכניסות לא רק טעם אלא גם צבע לאירוע, והן מהוות מוקד אדיר לעלייה לרגל מצד האורחים, כפי שלא מעט בעלי שמחות דיווחו. באמצעות חברה מקצועית אשר מתמחה בתחום האירועים תוכלו לבצע השכרה של מכונות מזון בעלות כספית נוחה למדי, כל זאת בכדי לשדרג את האירוע שלכם ולהפוך אותו לאירוע ייחודי ובלתי נשכח.

כך לדוגמה אם אנחנו מדברים על איסוף עצמי, השכרת מכונת סוכר תעלה לכם בין 120 ל-250 ש”ח תלוי בחברה שממנה תשכרו את הציוד ובאיכות המכונה.
מכונת פופקרון להשכרה יכולה לעלות גם כן בין 120 ל-250 ש”ח.
השכרת מכונת נקניקיות יכול לעלות בין 120-300 ש”ח

האם זה בכלל משתלם לנו?

השכרה של מכונת מזון מתאימה לכל כיס, וזאת בשל העלות האטרקטיבית אותה ניתן לקבל באמצעות חברה מקצועית כמו קבוצת אליאב אירועים. החברה, אשר נחשבת מזה שנים רבות לחברה המובילה בענף מספקת לכם שירות מהיר וחסכוני בפריסה ארצית ובהתאמה אישית. גם אם אתם מארגנים אירוע קטן ובוודאי אירוע גדול, תוכלו להיות בטוחים כי אתם מקבלים את המענה הנדרש הן מבחינת איכות המכונות והן מבחינת הצוות האדיב אשר יתפעל את המכונות ויעניק לכל אורח טעימת ילדות נוסטלגית וקלילה. מעוניינים לקבל פרטים נוספים? השאירו פרטים מלאים באתר ונציג ישוב אליכם בהקדם, כך שגם אתם תוכלו להצטרף למאות הלקוחות המרוצים של החברה כמו גם לשדרג את האירוע מבלי לקרוע את הכיס. אז קדימה, למה אתם מחכים? הגיע הזמן להקפיץ את האירוע המתקרב בכמה שלבים קדימה, כל זאת באמצעות ליווי מקצועי ואדיב.

תוכלו להשאיר לנו פרטים בטופס צור קשר ונחזור אליכם במהירות!

התמונות באתר להמחשה בלבד. ט.ל.ח​. לקוחות יקרים, ייתכנו עליות מחירים על השכרת ציוד בחלק מהמוצרים ביום העצמאות, פורים ול"ג בעומר, יש להתעדכן אצל נציגי המכירות.
כל הזכויות שמורות לחברת "קבוצת אליאב - ציוד לאירועים"