ארגון אירוע עם פטריות חימום בתקופת הקורונה

תקופת הקורונה מתאפיינת באירועים מצומצמים בשטח פתוח. בחודשי הקיץ, אפשר לערוך אירוע באוויר הנעים ולהיעזר במצננים.
אולם איך אפשר לארגן אירוע בשטח פתוח ביום חורפי קר מבלי להצטנן? לשם כך – יש צורך לשכור פטריות חימום.
חשוב לדעת שאת פטריות החימום לא תוכלו להוביל ברכב הפרטי שלכם. לשם כך יהיה עליכם לשכור רכב מסחרי.
הדרך הטובה ביותר להביא את פטריות החימום אל השטח, היא לבקש מחברת השכרת הציוד לאירועים להוביל את פטריות החימום, ולפזר אותם ברחבי השטח. 

ארגון אירוע עם פטריות חימום בתקופת הקורונה

איך מארגנים אירוע מצומצם בשטח סגור באופן בטוח?

אחת מהבעיות הכרוכות בארגון אירוע בתקופת הקורונה- היא למצוא לאירוע שטח סגור שלא נמצא במקום הומה אדם. בעריכת אירוע בתוך חדר סגור בבית פרטי – יש סיכון. בתוך הבית שוהים לפעמים עוד אנשים, וכך סיכויי ההדבקה גדלים יותר. לכן, יותר בטוח לקיים אירוע באוויר הפתוח, אך הקור בימים החורפיים עלול לשבש לנו את האירוע ועל מנת שלאורחים שלנו לא יהיה קר מאד ישנו פתרון נפלא שקיים בחברות נחשבות להשכרת ציוד לאירועים והוא שירות של השכרת פטריות חימום, פתרון החימום הנ”ל הוא היעיל והטוב ביותר לחימום בשטח פתוח או חצי פתוח.

פרגולות בחורף – הדרך הבטוחה ביותר לארגן אירוע בקורונה!

איך מארגנים אירוע בשטח פתוח בימים קרים בצורה בטוחה בעידן הקורונה?
הדרך הטובה ביותר לכך, היא בניית פרגולות והצבת פטריות חימום.
מצד אחד- פרגולה בחוץ נחשבת לשטח פתוח. וכך, אפשר להזמין את כמות האורחים המותרת לאירוע בחוץ לפי תקנות הקורונה.
אולם פרגולה עם דפנות, היא שטח יותר מקורה ויותר חם. אחד מהיתרונות של עריכת אירוע בתוך פרגולה עם דפנות מקורות – היא שהחום הקיים בתוך שטח הפרגולה לא בורח, וכך השטח מחומם היטב.

מה דעתכם לארגן חתונה בקורונה בעיר אוהלים?

אין ספק שתקופת הקורונה מביאה לנו אתגרים רבים בכל התחומים בחיים, ובמיוחד בארגון חתונות. פתרון ייחודי שיכול לאפשר לארגן חתונות שמחות ובטוחות בתקופת הקורונה בחורף, הוא ארון חתונה בתוך “עיר אוהלים”. מה הכוונה? לוקחים שטח פתוח, ובונים בו אוהלים מיוחדים לאירועים. כמובן, אי אפשר להזמין כמות גדולה של משתתפים. את המספר יש לחלק במספר האורחים המותרים בהתאם להגבלות התקהלויות בקורונה. לכל קבוצה יש אוהל. כמובן, טקס החופה ושולחן הכבוד יהיה בתוך אוהל גדול ומרכזי. בשאר האוהלים יהיה שולחנות לאוכל ורחבת ריקודים.

ההתרחשות המרכזית של טקס החופה משודרת בזום לכל האוהלים. כך גם שאר החתונה. וכך גם שלב הריקודים בתוך האוהלים השונים מועבר בשידור ישיר בזום אל כל האוהלים האחרים. כך, כל העת יכולים המשתתפים באוהלים האחרים לברך את החתן והכלה, ולהחליף חוויות אחד עם השני. אפשר גם להמציא משחק המתבסס על תמונות או אביזרים המחולקים בין האוהלים השונים. 

ואיך דואגים שלכל האורחים באוהלים המפוזרים בשטח יהיה חם ונעים? כדי שיהיה לאורחים בחתונה חם ונעים, צריך לדאוג לפטריית חימום בכל אוהל. עליכם לזכור שהגובה הממוצע של פטריית חימום, הוא 2.25 מ”ר. ולכן, עליכם לוודא שיש לפחות מטר- מטר וחצי של גובה בין מכסה הפטרייה, לבין גג האוהל. 

במובן מסוים – חתונות הקורונה מזכירות את החתונות בדורות הקודמים!

רבות דובר על כך שצריך לצמצם בהוצאות הגדולות והמנופחות של החתונות, ולחזור לחתונות הפשוטות של פעם.
אין ספק, שהאתגרים שהציבה הקורונה, גרמו בבת אחת לחתונות לחזור לסגנון הישן והפשוט של פעם, אך עם ההבדלים של העידן המודרני.
אז מספר המשתתפים בחתונות הצטמצם מאוד. וכך גם ההוצאות על האוכל. החתונות הפכו יותר משפחתיות ויותר קהילתיות. ולכן, נוצר מצב בו בני הקהילה או המשפחה מסייעים בבישול לחתונה.

איך היו מחממים את החתונות בחורף בעבר? גם בעיירות באירופה היו עורכים חתונות בשטח פתוח. בימי החורף הלא גשומים, היו משתדלים לערוך את החתונות באזורים בהם היו פנסי רחוב. פנסים אלו, היו נראים כמעט כמו פטריות החימום של היום. וכך, אכלו תושבי העיירה במהלך החתונה מהמאכלים שהכינו נשותיהם, ורקדו והתחממו מהאש שדלקה בפנסים.
אחד מההבלים המשמעותיים בין פנסי הרחוב של פעם לבין פטריות החימום, הוא שפנסי הרחוב דלקו באמצעות אש שבערה על פתילות בד טבולות בנפט, והאש בפטריות החימום דולקת באמצעות גז. 

האם אתם מארגנים אירוע בבית פרטי עם בריכה?

בדורות הקודמים, היו החתונות נערכות בחצרות הבתים. הקורונה גרמה למשפחות רבות לארגן חתונות בחצרות בתים. חלק מהמשפחות מוצאות חצר עם בריכה. כיצד אפשר בחורף לחמם את שטח הבריכה ולאפשר לאורחים רחצה לילית במהלך האירוע מבלי לקפוא מקור? פטריית חימום בעוצמה גבוהה של עשרות אלפי BTU, גורמת לתחושה חמה ונעימה ליד הבריכה, ואף במים. מומלץ לשים 2 פטריות חימום ב2 צידי הבריכה, כדי שהשטח יהיה חם ונעים גם בלילות החורף הקרים.

פטריות חימום בחצר עם בריכה

האם עלות שכירת פטריות חימום הינה הוצאה יקרה?

עלות השכרת פטריות חימום לאירוע, אינה הוצאה יקרה. עלות השכרת פטריית חימום בודדת, עולה סביב ה- 300 ₪. ומה קורה כאשר שוכרים יותר מפטריית חימום אחת בקבוצת אליאב – ציוד לאירועים? ככל ששוכרים יותר פטריות חימום, כך המחיר לכל פטרייה יורד. כאשר תשכרו 2 פטריות חימום, המחיר יהיה פחות מ-600 ₪. שוכרים 4 פטריות חימום? עדיין תשלמו פחות מ-1200 ₪. שוכרים 6 פטריות חימום? תשלמו בסביבות 1400 ₪. ומה יהיה המחיר הממוצע של שכירת 10 פטריות חימום? בסביבות 2000 ₪.

נתונים טכניים של פטריית החימום

כדי שתוכלו לחשב בצורה טובה כמה פטריות חימום אתם צריכים לאירוע, עליכם לדעת שטווח החימום של הפטריות הוא 20-40 מ”ר. ולכן, על כל 30 מ”ר נוספים של שטח, תצטרכו להוסיף פטריית חימום נוספת. אם למשל אתם שוכרים אוהל של 200 מ”ר, יהיה עליכם לשכור 5 פטריות חימום לפחות. בשטח פתוח המשתרע על פני ק”מ, תצטרכו לפזר בשטח לפחות 20 פטריות חימום.

משך הזמן הסטנדרטי של האירועים הוא בין 6-10 שעות. לכל פטריית חימום יש בלון גז ששוקל 12 ק”ג. הבלון מספיק למשך זמן של 6-10 שעות. לכן בדרך כלל תצטרכו רק בלון גז אחד לכל פטרייה. 

אולם, אם אתם שוכרים את הפטריות חימום למשך זמן של יומיים או יותר, תצטרכו להזמין בלוני גז נוספים עבור פטריות החימום. 

איזה סוג של פטריית חימום אתם שוכרים? ישנם גם פטריות חימום הפועלות על חשמל ולא על גז וכמו כל מכשירי החשמל, גם פטריות החימום מתחלקות לסוגים שונים. יש עוצמות שונות של פטריות חימום, הנמדדות לפי ההספק החשמלי. בפסקה הקודמת, סקרנו נתונים של פטריות חימום בעלי עוצמה גבוהה. אולם כמו בכל מכשירים חשמליים, ישנם פטריות חימום בעלי עוצמה נמוכה. ולכן, ככל שהעוצמה וההספק נמוכים יותר, כך גם הרדיוס של פיזור החום היוצא מהפטרייה הינו נמוך יותר. 

יש לכם שאלות טכניות על פטריות החימום במהלך האירוע?

כאשר מארגני אירוע שוכרים פטריות חימום, הם דואגים לקבל הדרכה מחברת ההשכרה כיצד לתפעל את הפטריות. אולם מה קורה כאשר בכל זאת יש שאלות בשטח בזמן האירוע? חשוב מאוד לשכור את פטריות החימום מחברה שנותנת מענה לשאלות במשך 24 שעות במשך 7 ימים בשבוע. 

מדוע מערכת ההפעלה והוויסות של חום הפטרייה הינה מערכת בטוחה?

לכל פטריית חימום יש מנגנון הפעלה. אולם כדי שהילדים המסתובבים באירוע לא יוכלו לגעת בכפתורים ולהסתכן בהתחשמלות, הכפתורים נמצאים בגובה שיותר גדול מגובהם של הילדים הקטנים.
בנוסף לרוב פטריות החימום יש מנגנון המכבה מיד את הפטריה במקרה של נפילה שלה חלילה.
בהקשר זה חשוב לבקש מחברת ההשכרה אישור טכנאי גז על תקינות הפטריות חימום שברשותן.

התמונות באתר להמחשה בלבד. ט.ל.ח​. לקוחות יקרים, ייתכנו עליות מחירים על השכרת ציוד בחלק מהמוצרים ביום העצמאות, פורים ול"ג בעומר, יש להתעדכן אצל נציגי המכירות.
כל הזכויות שמורות לחברת "קבוצת אליאב - ציוד לאירועים"