השכרת מצננים לאירוע מושלם בשטח פתוח

הקיץ מגיע ואיתו האירועים בשטח פתוח בימים הכל כך חמים בישראל.
אז איך אפשר לארגן אירוע מושלם בבוקר חם ומהביל, אך באופן כזה בו המשתתפים באירוע לא יסבלו מהחום?
הפתרון המושלם ביותר לאירועים בשטח פתוח בקיץ – הוא, איך לא, הפתרון האידאלי והמושלם ביותר השכרת מצננים.
האוויר שיוצא מהמצנן הוא קריר ונעים, ולמעשה 15 מעלות פחות ממה שיש בחוץ. המצננים מבצעים את פעולת קירור האוויר באמצעות מים קרים שמכניסים למיכל.

מצננים להשכרה בקיץ

מהם ההבדלים בין מצנן למזגן?

מה למעשה ההבדלים בין מצנן לבין מזגן?
ההבדל המרכזי הוא היכן כדאי להשתמש בכל מכשיר. באירוע בשטח סגור מומלץ לקרר את השטח באמצעות מזגנים. לעומת זאת, באירוע המתקיים בשטח פתוח, מומלץ לקרר את השטח באמצעות מצננים.
במזגן, האוויר היוצא הוא אוויר ממוחזר. לעומת זאת, המצנן פולט כל הזמן אוויר טרי. אחד מההבדלים הנוספים בין מזגנים לבין מצננים, הוא צריכת החשמל.
למצננים מספיק חיבור חד פאזי לחשמל. לעומת זאת ישנם דגמים של מזגנים שזקוקים לחיבור תלת פאזי לחשמל. את האוויר שיוצא מהמצננים מודדים ביחידות מק”ש.
המצנן נועד לקירור מקומות פתוחים בזכות עוצמתו הגדולה יוצר, טכנולוגיית ספיגת האוויר ועוד.

קצת נתונים פיזיים על מצננים

הדרך הטובה ביותר להפיק אוויר קר ונעים ממצנן, היא באמצעות מילוי מים במיכל המיועד לכך יחד עם קוביות קרח, מצב כזה יבטיח אוויר יותר קריר מנעים מהמצנן בימי חמסין.
כמות המים שניתן למלא מצננים סטנדרטיים, היא עד 80 ליטר. ככל שהמצנן מפיק יותר מק”ש, כך הוא נותן אוויר קר ליותר אנשים בשטח.
עוצמות המצננים נעות בדרך כלל בין 7,000-  ל-18,000 מק”ש. בדרך כלל, למצננים יש 3 עוצמות: חזק, בינוני וחלש.
אפשר באמצעות כפתור לכוון ולבחור מהי עוצמת המזגן הרצויה, בנוסף בחלק מן המצננים קיימת אפשרות לבחור את כמות המים שעוברים ברפידות המצנן, ככל שכמות המים שתעבור שם תיהיה גדול כך האפקטיביות של המצנן תעלה יותר ויותר.

חבילות השכרה של מצננים לחסכון ענק של כסף

בדרך כלל, שוכרים מצננים לאירועים בחבילות. לאירועים קטנים מתאים להזמין חבילות של 2-4 מצננים. ככל שהאירוע גדול יותר, כך מספר המצננים בחבילות גדול יותר.
האם לבחור מצנן אחד עוצמתי או לבחור בחבילה של 4 מצננים? התשובה תלויה בנתונים בשטח. כאשר זרימת האוויר שיוצאת מהמצנן חלקה, אפשר להסתפק בלשכור 1-2 מצננים של 14,000 מק”ש. אולם כאשר ישנם חפצים שחוסמים את קו האוויר שיוצא מהמצנן, כדאי לשכור כמה מצננים קטנים. איך תדעו איזה עוצמה של מצנן לשכור לאירוע שלכם וכמה מצננים להזמין? נציגי חברת ההשכרה יכוונו אתכם בשיחה הטלפונית איזה עוצמה של מצנן מתאימה לאירוע שלכם, וכמה מצננים עליכם לשכור.
בטלפון הזה אפשר להתייעץ לגבי העניין לגמרי בחינם >> 077-50-20-847

הובלה ושינוע של המצננים לאירוע

את המצננים להשכרה מניידים בשטח באמצעות גלגלים. אולם ההובלה של המזגנים בשטח צריכה להיעשות באופן עצמאי באמצעות רכב מסחרי קטן (תלוי כמובן בכמות המצננים שאותם תשכרו, חשוב לדעת שמצנן אחד אינו נכנס ברכב פרטי רגיל), או תשלום על הובלה, לכל חברת השכרת ציוד לאירועים טובה יש אופציה לשינוע הציוד.
חשוב מאוד לבקש מנציגי חברת ההשכרה הדרכה והסבר כיצד לתפעל את המצנן, כיצד ממלאים את מיכל המים או מיכל הקרח, וכיצד לכוון את עוצמת המצנן הרצויה.

כללים בתפעול מצנן במהלך האירוע.

כאשר אתם שוכרים מצנן לאירוע, עליכם לדעת את הכללים הבאים:

  • אל תפעילו את המצנן אם לא מילאתם את המיכל במים, אם תעשו כך עדיף שתקחו מאווררים להשכרה בזול יותר וזהו. 
  • אין לנייד את המצנן בשטח כאשר המיכל מלא במים.
  • כאשר המצנן עובד והרשת זזה, אין להשחיל שום מקל או כל דבר אחר בין החורים של הרשת. 
  • אין להפעיל את המצנן כאשר הוא צמוד לעצים או לקירות.
התמונות באתר להמחשה בלבד. ט.ל.ח​. לקוחות יקרים, ייתכנו עליות מחירים על השכרת ציוד בחלק מהמוצרים ביום העצמאות, פורים ול"ג בעומר, יש להתעדכן אצל נציגי המכירות.
כל הזכויות שמורות לחברת "קבוצת אליאב - ציוד לאירועים"