איך לשכור אוהל לאירוע בצורה חכמה?

שוכרים אוהלים לאירוע שלכם? יש כמה טיפים שישדרגו את איכות האירוע שלכם. כאשר שוכרים אוהל לאירוע, חשוב לשכור את האוהל בצורה חכמה. הדרך הכי טובה לשכור אוהל לאירוע, היא לשכור מחברת ציוד שמשכירה יחד עם האוהל גם את כל הציוד הנלווה. חשוב מאוד לתכנן מראש את האירוע, וכמובן לתכנן לפרטי פרטים את הציוד הנלווה לאירוע. מומלץ לברר מול חברת ההשכרה האם יש חבילות מיוחדות של ציוד במחירים משתלמים. צריך לזכור שלחורף מומלץ לשכור אוהלים סגורים שעמידים בפני גשם. לעומת זאת, מומלץ בקיץ לשכור אוהלי שאנטי פתוחים. 

למה השכרת אוהלים לאירועים זו הבחירה החכמה ביותר?

לפני שנתחיל להסביר כיצד שוכרים אוהלים לאירועים בצורה חכמה, נסביר מדוע השכרת אוהלים זוהי הבחירה החכמה ביותר. חשבתם פעם מדוע תשלום על אירוע בגן אירועים יקר הרבה יותר מתשלום על אירוע בטבע שהפקתם לבד באמצעות השכרת ציוד? התשלום שבעל גן האירועים יגבה על האירוע, יכלול כיסוי של מרכיבים רבים: רכישת השטח, הבנייה, חשבון חשמל, ארנונה, מים, ועוד הוצאות רבות. 

לעומת זאת, פעמים רבות ניתן למצוא שטח יפיפה חינם בטבע או בתשלום סמלי. עלות השכרת האוהל הינה חד פעמי, ועלותה מאות שקלים בלבד. התשלום שחברות ההשכרה גובות על השכרת שולחנות וכיסאות יהיה נמוך יותר מהמחיר המשולם לאולם.
באירועים בארגון עצמי עיקר התשלום הוא על הקייטרינג. ולכן, ארגון עצמי של אירוע גדול בשטח פתוח, יהיה זול בהרבה יותר מארגון אירוע באולם אירועים.

איך שוכרים אוהלים לאירועים בחורף בצורה חכמה?

כאשר שוכרים אוהל לאירוע בחורף, צריך לזכור שהשטח צריך להספיק גם לכל הציוד. צריך להכניס אל האוהל גם שולחנות, כיסאות, גנרטור, ציוד חימום ותאורה. ולכן גודל האוהל יהיה פי 2 או 3 מהשטח שצריך לכמות האנשים.
כאשר האירוע מתרחש ביום בו צפוי גשם, צריך לוודא שהמים לא יחדרו אל תוך האוהל. ולכן חשוב לבדוק במפרט הטכני של האוהל, האם היריעות עשויות מpvc, שהוא חומר עמיד בפני גשם. 

איך לשכור אוהל לאירוע בצורה חכמה - קבוצת אליאב

אירועים בחורף בדרך כלל מחייבים פתרונות חימום איכותיים

כאשר האירוע מתקיים בחורף אנחנו צריכים לזכור שככל הנראה יהיה באירוע המתקיים בשטח פתוח גם קריר ולכן נצטרך לדאוג לפתרון חימום עבור האורחים. אחד היתרונות הבולטים שיש בבחירת חברה להשכרת ציוד לאירועים היא חברה שיש לה הכל תחת קורת גג אחת, זאת אומרת חברה שתוכל לדאוג לכם גם לאוהל עצמו וגם לפתרונות חימום, לדוגמה, תוכלו למצוא שאצל חברה גדולה ורצינית להשכרת ציוד לאירועים יש גם שירות של השכרת פטריות חימום לאירוע ולכן זה חלק מהיתרון של לבחור בחרה אחת שיודעת להציע לכם את כל הציוד הנדרש לאירוע.
פתרון החימום הנפוץ ביותר לפנים האוהל הוא תנורי חימום אינפרא אדום ופתרון החימום הנפוץ ביותר לאוויר הפתוח הוא פטריות חימום.
כדי שתוכלו לקרוא עוד על איך לבחור פטריות חימום בצורה נכונה לחצו כאן >

השכרת אוהל שאנטי לקיץ

הדרך הטובה ביותר לארגן אירוע קיצי בטבע, הוא לשכור אוהל שאנטי ואת הציוד הנלווה. זהו אוהל פתוח שבעצם הוא גגון שנשען על עמודים. אוהלים אלו מגיעים בגדלים שונים. מתחת לגגון ציליה פורסים דשא סינטטי או מחצלות. אוהלי שאנטי אידאליים עבור פינת זולה. אפשר גם לשכור אוהלי שאנטי עבור אירועים המתקיימים בחוף ים. כמובן, שאוהלי שאנטי אידאליים ביותר עבור מסיבות חוף המתקיימות בלילות. 

השכרה חכמה של אוהל- תכנון אירוע מראש!

הדרך הטובה ביותר לארגן אירוע עם אוהלים בצורה חכמה, היא תכנון מקדים של כל האירוע ושל הציוד הנדרש. יש לשבת ולתכנן לפרטי פרטים מה המוטיב של האירוע? מהם החלקים שלו? כשיש תוכנית מסודרת של האירוע, מתחילים לפרק על דף את כל אחד מחלקי האירוע, וחושבים איזה ציוד צריך בשבילו. כמובן, יש את רשימת הציוד הכללי לאירוע כמו: אוהל, גנרטור, שולחנות, כיסאות, הגברה, תאורה. אולם יהיו אירועים בהם יהיה צורך לשכור ציוד קריוקי. לעומת זאת, יהיו מסיבות בהם יהיה צורך לשכור אביזרי ריקוד ותחפושות. 

התמונות באתר להמחשה בלבד. ט.ל.ח​. לקוחות יקרים, ייתכנו עליות מחירים על השכרת ציוד בחלק מהמוצרים ביום העצמאות, פורים ול"ג בעומר, יש להתעדכן אצל נציגי המכירות.
כל הזכויות שמורות לחברת "קבוצת אליאב - ציוד לאירועים"