ארגון אירוע תוך דגש על השכרת ציוד לאירוע

חלמתם אי פעם להפיק אירוע?
פעם, הפקת אירועים הייתה נחלתם של מקצוענים בלבד, שיש להם הון עצמי התחלתי גדול. אין ספק, שעלות רכישת ציוד לאירועים הינה יקרה מאוד.
בשני העשורים האחרונים צצו בזו אחר זו חברות השכרת ציוד לאירועים.
ולכן, אם יש לך מעט הבנה בתחום, אתה יכול להיות מפיק אירועים בזכות השירות של החברות להשכרת ציוד. אינכם יודעם אילו פנסי תורה או איזה סוג רמקולים עליכם לשכור?
אל תהססו להיעזר בנציגי חברת ההשכרה. הם ייתנו לכם ייעוץ מקצועי ומדויק לגבי סוג הציוד שעליכם לשכור.

ארגון אירוע תוך דגש על השכרת ציוד לאירוע

איך הופכים שטח בטבע לגן אירועים מושקע?

חולמים להתחתן ביער? אולי הייתם רוצים לעמוד מתחת לחופה דווקא ליד חוף ים? מה דעתכם על בת מצווה פסטורלית באזור ליד שדות חיטה? חברות ההשכרה מאפשרות לכם לקחת שטח בטבע, ולהפוך אותו לגן אירועים. החברה תשכיר לכם אוהלים עבור האירוע, היא תביא לכם גנרטור לשטח, ותדאג לתאורה. כמובן, הציוד הבסיסי ביותר עבור אירועים בטבע, הוא שולחנות וכיסאות. וכמובן, אפשר לקשט ולעטר את השטח באמצעות גימיקים שונים.

איך מארגנים אירועים לילדים בשטח?

דרך נהדרת לחסוך כסף על אולם עבור אירוע של ילדים, היא לארגן אותו בטבע. באירועים של ילדים יש מאפיינים מיוחדים. הילדים יושבים מעט מאוד על שולחנות וכיסאות, ואוהבים להסתובב הרבה בשטח. ולכן, באירועים רבים של ילדים, שוכרים המארגנים מתנפחים ומתחמי ג’ימבורי. כאשר מתכננים את הצבת המתקנים בשטח, צריך לשים לב היטב מהו גודל המתחם המיועד למתנפחים. כמובן, אי אפשר לארגן אירוע לילדים מבלי להציב מכונות מזון בשטח. אין ספק שמכונות המזון האהובות ביותר על הילדים, הם מכונות פופקורן ו”ים בם בם”.

מהם המתנפחים הפופולאריים ביותר באירועים של ילדים? כמעט בכל אירוע עם מתנפחים, תמצאו מתקן מתנפח עם מגלשה. יש גדלים של מתקני מתנפחים סגורים עם מגלשה המתאימים לקטנטנים, ויש מתקנים עם מגלשה גדולים, המתאימים לילדים קטנים. סוג נוסף של מתנפח שחובה בכל אירוע, הוא מתקן בעל משטח קפיצה חלק. אם יש מספיק מקום בשטח ויש גם מספיק תקציב, מומלץ להזמין מתקן קפיצה משולב, המכיל מספר אלמנטים ומכשולים. בימי הולדת של בנות, אפשר בהחלט להזמין מתנפחים בעלי גוון דומיננטי של ורוד וסגול. 

איך מארגנים מסיבת אוזניות?

חברות ההשכרה, פתחו בפנינו את האפשרות לארגן מסיבת אוזניות. זוהי הדרך הטובה ביותר עבור בני נוער וצעירים לארגן מסיבה רועשת ומקפיצה לתוך הלילה, מבלי שיהיה רעש והפרעה לשכנים. בשביל לארגן את המסיבה, עליכם לשכור את האוזניות, ואת המשדר האלחוטי לאוזניות. גם אם הצעירים בחרו לערוך את המסיבה בתוך דירת מגורים, אפשר לעצב את השטח בצורה יפה מאוד באמצעות עיצוב חדר בלונים. 

איך משדרגים כנס עסקי בשטח פתוח

אין ספק שחברות השכרת הציוד מאפשרות לנו לארגן ולהפיק כנס עסקי בכל סוג של שטח פתוח. אולם אפשר לשדרג את הכנס העסקי באמצעים פשוטים. למשל, אפשר להשקיע מעט יותר כסף, ולשכור דוכן לנואמים מפרספקס. המשתתפים בכנס, יקבלו תחושה שהם נמצאים בכנס יוקרתי ובינלאומי 😉

איך מפיקים חידון קליקרים בשטח?

סוג חדש של אירוע לילדים ומבוגרים שצץ בעשור האחרון, הוא חידון קליקרים. חברות השכרת הציוד מאפשרות לנו לארגן את החידון גם בשטח פתוח. כמובן, צריך לשכור גנרטור, מסכי ענק ומחשב נייד, ומערכת הגברה איכותית. אולם כמובן, יש צורך לחלק קליקרים למשתתפים. איך מעבירים מסך בתוכנה של החידון? לשם כך, יש למנחה קליקר מיוחד שמתבסס על רשת אלחוטית, ומעביר את המסכים. 

התמונות באתר להמחשה בלבד. ט.ל.ח​. לקוחות יקרים, ייתכנו עליות מחירים על השכרת ציוד בחלק מהמוצרים ביום העצמאות, פורים ול"ג בעומר, יש להתעדכן אצל נציגי המכירות.
כל הזכויות שמורות לחברת "קבוצת אליאב - ציוד לאירועים"