כך פטריות חימום יוכלו לשדרג לכם את האירוע

איך פטריות חימום יוכלו לשדרג לכם את האירוע בכמה רמות?
פטריות החימום מאפשרות לארגן אירועים בחוץ גם בחודשי החורף וכמובן, הצבת פטריות חימום באירוע משדרגת בצורה משמעותית את האירוע מבחינה עיצובית.
רמה נוספת בה תשדרגו את האירוע באמצעות השכרת פטריות חימום, היא שהחום שנפלט מהפטריות יהיה נעים מאוד לאורחים, הרבה יותר מכל אמצעי חימום אחרים.
וכמובן, מחירי השכרת פטריות חימום מוזלים
בצורה משמעותית את עלות האירוע. וכמובן- אנו עוזרים לשמור על כדור הארץ בכך שאנו מצמצמים את השימוש באנרגיה חשמלית.

כך פטריות חימום יוכלו לשדרג לכם את האירוע

אירוע באוויר הפתוח נחמד יותר!

באילו אירועים אתם יותר אוהבים להשתתף: באירועים בתוך אולם סגור, או באירועים תחת כיפת השמים באוויר הפתוח? אין ספק שהאווירה באירועים בחוץ נחמדה מאוד.
יש אוויר צח, יש יותר מרחב, יש פחות צפיפות, מרגישים את הטבע.
קל יותר לארגן אירועים באוויר הפתוח בחודשי האביב ואפילו בקיץ. אבל קשה יותר לארגן אירועים באוויר הפתוח בחורף.
ישנם ימים קרירים בהם בלתי אפשרי לקיים אירוע בחוץ בלי חימום. לשם כך, הומצאו פטריות החימום. הן מאפשרות לקיים אירועים יפים בשטחים פתוחים גם בחורף. 

שדרוג האירוע ברמה העיצובית

כיצד פטריות חימום ישדרגו לכם את האירוע מבחינה עיצובית? הצבת פטריות חימום בשטח הפתוח באירוע שלכם, יגרמו לכם להרגיש כמו בחצר של מסעדה יוקרתית בתל אביב. כולנו אוהבים לטייל בשדרת חנויות בה מוצבים עמודי תאורה בצורת פנסים של פעם שהיו מודלקים בגז.
פטריות החימום נותנות לנו תחושה של פעם. ולכן עיצוב האירוע שיש פטריות לחימום, נותן למשתתפים תחושה נוסטלגית.

מעצבי האירועים פיתחו גישה טרנדית חדשה, בה האופי העיצובי של האירוע נבנה בסגנון נוסטלגי, ומותאם ביותר לעמודי פטריות החימום. ולכן, אפשר להוסיף לעיצוב האירוע סטנדים ועגלות מריצה ישנות המכילים כלים עתיקים בסגנון של פעם. פטריות החימום משתלבים יפה עם שרשראות של נורות תאורה. 

החום מפטריות הגז לא מייבש את האוויר

כאשר מקיימים אירוע בחורף באולם סגור מחממים בדרך כלל באמצעות מזגן. החיסרון במערכות המיזוג הוא שהם מייבשים את האוויר. לעומת זאת, החום שנפלט מפטריות החימום הוא חום טבעי של אש. העוצמה שלו מחממת בצורה טובה את האורחים המפוזרים בשטח. פטריות חימום פולטות אוויר חם טבעי, בניגוד לכל אמצעי חימום אלקטרוני אחר כמו פטריות חימום חשמליות, או תנורי חימום אינפרא אדום. 

שדרוג הכיס- איך פטריות חימום מוזילות את עלות האירוע?

כאשר מארגנים אירוע בחורף, יש 2 אפשרויות: אפשר לשכור אולם עם מערכת מיזוג, אך כל העלות של האירוע תהיה יקרה. האפשרות השנייה היא לאתר מקום בטבע ולארגן בו את האירוע. וכך, העלות זולה יותר. חלק מהמחיר היקר של האולם הוא בגלל מערכות החשמל והמיזוג המופעלות בו. בעל האולם רוצה לכסות את ההוצאות השוטפות ולהישאר עם רווחים יפים. לכן מחירי האולם אינם זולים. לעומת זאת, המחיר של השכרת פטריות חימום בטבע זולה מאוד.

באירוע שלכם תרמתם להצלת כדור הארץ!

כאשר דנים על שדרוג האירוע באמצעות פטריות חימום, דנים על היתרונות בטווח הקצר הנראה לנו לעין. אולם אנחנו צריכים לזכור שאם בחרנו להשתמש באירוע בפטריות חימום מגז במקום גופי חימום חשמליים, אנו חוסכים בחשמל ובאנרגיה.
כידוע, ישנו חור בשכבת האוזון העוטף את כדור הארץ. חור זה נוצר כתוצאה משימוש פליטת גזים רעילים מהרכבים ומתחנות הכוח.
לכן, ככל שנחסוך יותר באנרגיית חשמל, כך נתרום יותר להצלת כדור הארץ. באירוע עם פטריות גז, אנחנו גם עוזרים לשמור על כדור הארץ שלנו.

התמונות באתר להמחשה בלבד. ט.ל.ח​. לקוחות יקרים, ייתכנו עליות מחירים על השכרת ציוד בחלק מהמוצרים ביום העצמאות, פורים ול"ג בעומר, יש להתעדכן אצל נציגי המכירות.
כל הזכויות שמורות לחברת "קבוצת אליאב - ציוד לאירועים"