בחירת כיסאות בצורה מושלמת לאירוע

אם אתם מתכננים אירוע וצריכים לארגן כיסאות עבור האורחים שלכן חשוב שתבחרו כיסאות אשר יתאימו לאופי האירוע ושהישיבה עליהם תהייה בצורה נוחה.

יש לא מעט סוגי כיסאות והדרך הטובה ביותר לבחור כיסא לאירוע היא קודם להבין מהו הקונספט ואיזה סוג כיסא אתם מחפשים , האם כיסא פלסטיק, כסא מעץ, כיסאות עם ריפוד, בלי ריפוד וכו…

הדגש על עיצוב האירוע חשוב מאוד האווירה של האורחים תורמת לחגיגה במהלך האירוע במיוחד אם נראה יוקרתי ומעוצב בקפידה. אם אתם שוכרים כיסאות לאירוע בוודאי תצטרכו גם שולחנות מעוצבים מפיות ועוד, יש לא מעט חברות שמשכירות ציוד לאירועים ולכל חברה מחיר שונה וסוג ציוד שונה.

הכסאות שתזמינו כמעט ולא נעלמים מעיני אף אורח, הכסאות הם חלק בולט ביותר ולעיתים הם ישר תופסים את העין של האורחים שלכם, מבחינת עיצוב האירוע לכסאות יש חלק גדול בעיצוב וזו הסיבה שבחרנו לכתוב לכם פוסט במיוחד על עיצוב האירועים באמצעות כסאות להשכרה, אנו מקווים שנצליח לתרום לכם קצת מהידע והנסיון שלנו וזה יעזור לכם לעצב את האירוע בעזרת הכסאות בצורה הטובה ביותר.

מהי הדרך הנכונה ביותר להשכיר כיסאות לאירוע?

ראשית חשוב לדעת מהי כמות האורחים הצפויים להגיע לאירוע, במידה ותרצו גם לשכור שולחנות יש להיערך עם כמות הציוד בהתאם.

לאחר מכן יש לבדוק מי הם האורחים המגיעים לאירוע האם מדובר בילדים צעירים או מבוגרים ובמיוחד אם מדובר באירוע בו הישיבה על הכיסא עורכת לא מעט זמן. הנוחות בישיבה ובעיקר למבוגרים צריכה להיות מותאמת. אחרי שבדקתם את כמות המוזמנים יש לבחור את סוג הכיסאות לאירוע. אם מדובר באירוע כמו חתונה בר/בת מצווה חשוב שתיקחו כיסאות עם ריפוד ולא פלסטיק תוכלו לבחור גם כיסאות עץ מעוצבים שהישיבה עליהם תהייה נוחה.

קבעו תקציב לאירוע !

קביעת התקציב לאירוע צריכה להיות מראש , כאשר אתם מתקשרים ומבררים מחירים תנחו את החברה ממנה אתם שוכרים את הציוד לגבי התקציב שלכם וסוג האירוע. חברה מנוסה שעוסקת בתחום תדע להתאים עבורכם את הכיסא המתאים ביותר בדיוק בתקציב שלכם . יחד תוכלו לתכנן את האירוע המושלם ולא לחרוג מהתקציב שקבעתם מראש.

קחו בחשבון שלאירועים מסוג זה שדורשים הובלה והתקנה של הציוד המחיר צריך להיות כלול בתוך התקציב שלכם.

איך תעצבו את האירוע עם הכיסא המושלם?

קיימים המון סוגים של כיסאות ובחירת סוג הכיסא תקבע את סוג האירוע אליו הוזמנתם. אם התקציב שלכם לא גדול ואתם מעדיפים פחות להשקיע בכיסאות ניתן לשכור גם כיסאות פלסטיק פשוטים ועליהם לשים כיסוי בד מעוצב המגיע בשלל צבעים, זה נקרא כיסויי כסאות המגעים בדרך כלל מבד עשוי לייקרה. כמובן שכדי לכם לוודא שהכיסא והכיסוי לא גבוה יותר בסכום מכיסא מעוצב אחר. את צבע הכיסוי שלכיסא תבחרו תוכלו להתאים גם לצבע המפיות והמפות ובכך לשדרג את האירוע ועיצוב. תוכלו להתייעץ עם מעצבת או שתוכלו לעצב גם בעצמך לפי ראות עיניכם .

הכיסא המושלם לאירוע-

כל כיסא יכול להיות מושלם לאירוע, ועדין לא נבחר “הכיסא המושלם” ביותר. הכיסאות המעוצבים אכן נותנים מראה יוקרתי לאירוע אך גם כיסא פשוט עם עיצוב מיוחד יכול להיות הכיסא המושלם בלי שהאורחים ירגישו כלל. שילוב של עיצוב ונוחות יכול להיות פתרון מושלם לאירוע בלי לחרוג מהתקציב.

זכרו – כיסא מושלם במיוחד לאירוע שלכם הוא בהתאמה אישית לפי סוג האירוע, כיסא אחד יכול להיות פחות מתאים לאירוע אחר. בהצלחה!

התמונות באתר להמחשה בלבד. ט.ל.ח​. לקוחות יקרים, ייתכנו עליות מחירים על השכרת ציוד בחלק מהמוצרים ביום העצמאות, פורים ול"ג בעומר, יש להתעדכן אצל נציגי המכירות.
כל הזכויות שמורות לחברת "קבוצת אליאב - ציוד לאירועים"