איך יודעים מהו המצנן המתאים ביותר לאירוע?

אירוע בימי הקיץ החמים בישראל ובעיקר אם האירוע מתקיים בשטח פתוח מצריך ארגון וחשיבה של כל הפרטים הכי הקטנים.

לעיתים קיום האירועים בישראל קורה במקביל למזג האוויר חמסין ולוהט במיוחד ובאירועים מסוג זה הפתרון הנכון והיעיל ביותר לצורך קירור, איוורור והורדת הטמפרטורות בשטח הפתוח הוא השכרת מצננים לאירועים אשר יפחיתו את החום ויצננו את החלל בכמה מעלות .

אם אתם רוצים שאורחים שלכם ייהנו ולא יסבלו מהחום הכבד במהלך האירוע, כדאי שתדאגו לכמות מצננים אשר תספיק לצנן את המקומות הרלוונטיים בהם יושבים או רוקדים האורחים.

כמה מצננים צריך להזמין לאירוע?

כמות המצננים שתשכירו לאירוע צריכה להיות מותאמת  לטמפרטורה הצפויה ולגודל השטח אותו תרצו לקרר. מצננים יעילים בעיקר באזורים יבשים ומותאמים לשטחים פתוחים או חצי פתוחים . מומלץ להשכיר מצנן עם מס’ מהירויות שונות כדי שתוכלו להתאים את העוצמה המתאימה ביותר עבורכם. היתרון בהשכרת מצנן הוא שניתן למקם אותו בשטח פתוח הוא אינו מרעיש במיוחד וחסכוני בחשמל.

ישנם מצננים שונים בגדלים שונים וכל גודל נועד לקרר שטח קירור שונה, עוצמת התפוקה של המצנן נמדד בדרך כלל במק”ש, כך לדוגמה, מצנן שנותן תפוקה של כ-14,000 מק”ש יוכל לצנן לנו שטח של בערך כ-60 מ”ר. אך בשביל להביא זרימת אוויר טובה ונוחה אל אירוע שבו כמות האנשים היא גדולה והצפיפות בשטח גבוה מומלץ לשכור שני יחידות של מצננים ומעלה.

איך יודעים מהו המצנן המתאים ביותר לאירוע_640x480

איך תדעו מהו גדול המצנן המתאים עבורכם?

קיימים בשוק סוגים שונים של מצננים המתאימים לסוגים שונים של אירועים ומותאמים לגודל השטח אותו תרצו לקרר. לכל אחד מהם עוצמת רוח שונה וגודל מיכל מים שונה אותו יש לדאוג למלא במהלך האירוע . המצננים מוציאים אוויר ורוח קרה. חשוב לוודא כי המצנן אותו אתם משכירים מגיע עם גלגלים כך שניתן לשנע אותו ממקום למקום במהלך האירוע, וודאו כי הגלגלים ניתנים לנעילה כך שבמהלך האירוע לא תהיינה תזוזות של המצנן בעת השימוש.

מה חשוב לבדוק בעת התקנת המצנן ?

הגיע היום הגדול וכל הספקים שהזמנתם כבר הגיעו לארגן את הציוד במקום , לעיתים בעלי האירוע לא שמים לב לפרטים הקטנים והחשובים ולכן מומלץ לבקש מחבר או בן משפחה לבדוק האם כל הציוד שהשכרתם הגיע בצורה תקינה והותקן בצורה בטיחותית בשטח . מצנן הוא מוצר חשמלי וחשוב לוודא בעת ההתקנה שלו שאין כבלים חשופים ושהמיקום שלו נמצא קרוב לנקודת חשמל, במידה ולא ניתן לחבר כבל מאריך אותו ניתן להדביק עם דבק מיוחד בצורה בטיחותית על הרצפה אך מומלץ להימנע מכך ככל הניתן.

השכרת מצננים מומלצת על מערפלי מים או מאווררים תעשייתיים, המצננים פועלים בצורה שקטה לעומת המאווררים. חסכוניים בחשמל וניתנים לשינוע בצורה קלה ממקום למקום . בחלק מהמצננים ניתן לשים במיכל המים גם קוביות קרח לקירור מהיר יותר של החלל והדבר מומלץ מאד!

השכרת מצננים – פשוט קל ונוח

כיום יש לא מעט חברות המתמחות בהשכרת ציוד לאירועים,אותן חברות מחזיקות בכמות ציוד שיכולה להספיק לאירוע רב משתתפים. מומלץ לערוך סקר שוק באינטרנט ולוודא כי החברה ממנה אתם משכירים את הציוד קיבלה ביקורות חיוביות גם על השירות וגם על איכות הציוד. במהלך האירוע כדי להימנע מתקלות של ציוד תקול והכי חשוב שתמיד יהיה לכם טלפון של איש קשר למקרה שתהיה תקלה.

התמונות באתר להמחשה בלבד. ט.ל.ח​. לקוחות יקרים, ייתכנו עליות מחירים על השכרת ציוד בחלק מהמוצרים ביום העצמאות, פורים ול"ג בעומר, יש להתעדכן אצל נציגי המכירות.
כל הזכויות שמורות לחברת "קבוצת אליאב - ציוד לאירועים"