גנרטור להשכרה – למה הוא משמש ולמה הוא קריטי באירועים שמתקיימים בשטח?

עולם הפקת האירועים עבר שדרוג משמעותי מאז שפותחו הגנרטורים הקטנים. אפשר לארגן במות מושקעות עם התאורה הטובה ביותר, ועם מסכי ענק. אפשר לפזר תאורה בשטח. אפשר להציב מערכת הגברה. ואפשר גם לשכור מכונות מזון. אי אפשר לארגן אירוע בחיק הטבע בלי גנרטור. נורות החשמל לא ידלקו. לא ישמע אף קול וצליל ממערכת ההגברה. ולכן, אמנם גנרטור לאירועים הוא קטן, אך חיוני לזרימה תקינה של האירוע. 

גנרטור להשכרה - למה הוא משמש ולמה הוא קריטי באירועים שמתקיימים בשטח?

הגנרטור הוא תחנת כוח קטנה

היכן מייצרים חשמל? בתחנת הכוח. איך מייצרים חשמל? התנועה של סליל חוטי המתכת יוצרת חשמל. בתחנת הכוח, החשמל מיוצר בטורבינות ענק. אולם כאשר לומדים את העיקרון של ייצור החשמל, מבינים שאפשר להפיק חשמל גם מגנרטור קטן, שהוא למעשה “תחנת כוח קטנה”. 

מהם השימושים השונים של הגנרטורים?

כדי להבין למה חשוב להשקיע כסף בהשכרת גנרטור לאירועים, עלינו להבין מהם התפקידים השונים של הגנרטורים. בתי חולים ומוסדות ציבור מחזיקים גנרטור לשעת חירום. כך, שאם יש נפילה של החשמל, הגנרטור ימשיך לספק להם אספקה שוטפת ותקינה של חשמל. תארו לעצמכם מצב בו לבתי החולים אין חשמל. מצב זה מסוכן מאוד. משפחות רבות ברחבי הארץ רכשו גנרטורים קטנים כדי להשתמש בהם בעת הפסקות חשמל. 

בחיק הטבע אין נקודת חיבור לעמודי חשמל

היופי של הטבע, הוא ההתרחקות מהציוויליזציה. בשטחים פתוחים רבים לא תראו כלל עמודי חשמל. איך אפשר להפיק חשמל בטבע? ולכן, באירועים בחיק הטבע רק גנרטור מייצר חשמל. כדי שיהיה אפשר לערוך הפקה מושלמת של האירוע, צריך חיבור לחשמל, כדי להפעיל את כל הציוד הנדרש. ולכן, כמעט כל מארגני האירועים בשטח שוכרים גנרטור. 

הגנרטור מאפשר לשכור אוהל ולהפוך אותו למעין אולם אירועים

הגנרטור מאפשר לשכור אוהל, ובאמצעות ציוד מתאים להפוך אותו לשטח המזכיר אולם אירועים. אפשר לקשט את שטח האוהל בסידורי פרחים יפים ולקשט את דפנות האוהל בבדים יפים. אפשר לשכור שולחנות וכיסאות איכותיים. גם את השולחנות משדרגים באמצעות בדים לבנים וסידורי פרחים או בלונים. הגנרטור, מאפשר לתת לאורחים תחושה של אולם, כאשר יש להם תאורה, חימום או קירור, וסאונד איכותי. 

איך מפיקים במה מושקעת בטבע?

קל להפיק ולארגן במה מפוארת ונוצצת באירוע המתרחש בתוך אולם סגור. אבל אפשר להפיק במה מושקעת ונוצצת גם בטבע. כמובן, שוכרים את המשטח של הבמה. עליה מציבים פנסי לד לתאורה. כמובן, מומלץ לשים בצדדים 2 עמודי תאורה עם פנסי לד. אפשר ליצור רקע לבמה באמצעות חיבור של מסכי פלזמה

אי אפשר להפעיל מתנפחים בלי גנרטור

כאשר רוצים לארגן בשטח אירועים עם מתנפחים, חייבים לשכור גם גנרטור. חייבים חיבור חשמל כדי להזרים אוויר אל המתנפחים במהלך האירוע. כאשר רוצים להפסיק את פעולת המתנפחים, מכבים את הכפתור החשמלי של מכונת ההפעלה, והמתנפחים יורדים לאט לאט. 

אפשר להקרין מצגת בטבע באמצעות גנרטור!

פעם, היה אפשר רק באירוע בשטח סגור עם חשמל להפעיל מקרן. אולם כיום אפשר לשכור גנרטור, להציב בשטח מסך מתקפל, ולהקרין מצגות. כאשר חברות וגופים יארגנו ימי עיון לעובדים, הם ישלבו מצגת. משפחות רבות מארגנות אירועים משפחתיים בטבע. ולכן, בזכות השימוש בגנרטור, הם יכולים להקרין מצגת גם בטבע. כבל מחבר בין הגנרטור לבין המקרן. 

אי אפשר להפעיל מכונות מזון בלי חשמל

הטרנד של השכרת מכונות מזון לאירועים נהיה נפוץ מאוד. מארגני האירועים גילו שאפשר לתת גוון יוקרתי לאירועים באמצעות הכנסת מכונות להכנת מפלי שוקולד, או ופל בלגי. לפעמים, יותר זול להכניס מכונה להכנת נקניקיות מאשר להזמין כריכים. כל המכשירים הללו דורשים חיבור למקור חשמל. 

גנרטור אינו מתאים רק לאירועים אלא גם לעבודות בשטח

גנרטור יכול להתאים כאמור למגוון שימושים וכמובן שלא רק בתחום האירועים, הגנרטור משמש רבים גם לעבודה עם כלי עבודה כגון: מקדחה, פטישון, דיסק ועוד, במקומות רבים שמבצעים בנייה של בית או בניין חדש או שמבצעים עבודות ברחוב ובלא מעט מן המקרים אין עדיין תשתית מוכנה של חשמל יש צורך בגנרטור שאליו נחבר את כלי העבודה שלנו.

השכרת גנרטור לכלי עבודה

התמונות באתר להמחשה בלבד. ט.ל.ח​. לקוחות יקרים, ייתכנו עליות מחירים על השכרת ציוד בחלק מהמוצרים ביום העצמאות, פורים ול"ג בעומר, יש להתעדכן אצל נציגי המכירות.
כל הזכויות שמורות לחברת "קבוצת אליאב - ציוד לאירועים"