מספר דגשים חשובים בעת השכרת הגברה

למה חשוב לשכור מערכת הגברה לאירוע? חשוב שהאורחים ישמעו בצורה איכותית את הסאונד באירוע. גם את המנגינות המושמעות, וגם את הדיבורים במיקרופון. מערכת ציוד הגברה סטנדרטית, כוללת רמקולים ומיקרופונים בעיקר.

שירות של השכרת ציוד הגברה ניתן למצוא במגוון חברות של השכרת ציוד לאירועים.

ציוד הגברה

כללי בטיחות להשכרת סטנד לרמקולים

אין ספק שעדיף לשכור סטנד לרמקולים, ולא להעמיד אותם על הרצפה. אולם, כאשר שוכרים סטנד לרמקול– חשוב לשמור על כללי בטיחות.
כאשר יש ילדים קטנים באירוע, אין להציב את הסטנד במיקום בו מסתובבים הילדים. את הסטנד עם הרמקול מציבים ליד המקום בו נמצאים האחראים על הצד הטכני של האירוע, ויכולים לשמור שילדים לא יתקרבו אל הסטנד. 

מתי כדאי לשכור מיקסר למערכת ההגברה באירוע?

האם בכל אירוע מתאים לשכור מיקסר למערכת ההגברה? יש אירועים שמתאים מאוד, ויש אירועים שלא מתאים. מי מפעיל את המיקסר של מערכת ההגברה? באירוע קטן מאוד ומצומצם עם תקציב דל, לא תמיד אפשר להוציא כסף על השכרת מיקסר. לא כל אירוע הוא מוזיקלי. ישנם אירועים קטנים עם נאומים ומוזיקה כרקע. מיקסר מתאים לשכור במסיבה של חברה צעירים שכוללת ריקודים. לפעמים החברה הצעירים יידעו להפעיל בעצמם את המיקסר, ולפעמים יישכרו טכנאי.
בעיקרון המיקסר נועד לחבר את כל מערכת ההגברה יחד והמיקסר מהווה מקור שליטה אחד על כל מערכת ההגברה ממקום אחד.
לעיתים, יהיה חייב לשכור את המיקסר ולא יהיה ניתן לחבר יחד את כל ציוד ההגברה.

איך יוצרים צליל באס חזק באירוע?

מי שמבין בסאונד, יודע להעריך באס עוצמתי ואיכותי. איך אפשר לתת למוזיקה המושמעת באירוע צליל באס איכותי? לשם כך, כדאי להשתמש ב”סאב וופר”. ממכשיר זה יוצא צליל באס חזק ועמוק. הקול המיוחד נובע מהמבנה הייחודי של המכשיר: תיבת תהודה איכותית מעץ, חור עגול עם רשת מתכת, וציפוי איכותי. 

בידורית- פתרון הגברה המותאם לאירועים קטנים בטבע.

כיף להשתתף באירועים בטבע. אולם נדרשת הרבה לוגיסטיקה בהכנות לאירועים אלו. אחד מהאתגרים שיש בהכנות לאירוע בטבע, הוא השכרת מערכת הגברה. בידורית לא דורשת גנרטור, ומופעלת על סוללה. כמובן, על מערכת הבידורית לעבור טעינה בלילה ובשעות שלפני האירוע. החיסרון של הבידורית הוא מספר השעות. הסוללה מספיקה לאירועים קטנים וקצרים שאורכים 3-4 שעות. אם אתם מחפשים מערכת הגברה בעוצמה גבוהה- הבידורית לא תתאים. ולכן, למסיבת ריקודים תצטרכו לשכור מערכת הגברה רגילה. 

מתי מומלץ לשכור מיקרופון אלחוטי?

התנועה על הבמה עם מיקרופון חוטי, יכולה להיות מסורבלת. אפשר בטעות לדרוך על הכבל. ואז שומעים רעשים של צפצופים שלא כל כך נעימים באוזניים. לכן עדיף לשכור מיקרופון אלחוטי. אכן, ברוב ההרצאות, הנואם נע על הבמה. אולם באירועים מאוד רשמיים, הנואם צמוד לדוכן הנואמים. ואז, כן כדאי לחסוך בהוצאות, ולשכור מיקרופון אלחוטי. 

אילו כבלים עליכם לשכור למערכת ההגברה?

כאשר אתם שוכרים מערכת הגברה לאירוע, נלווים אליהם כבלים שונים.
לציוד הגברה קיים בשוק מגוון גדול של סוגי כבלים לכל סוג של מערכת הגברה ולכן את התשובה לשאלה זו חברת ההשכרה תוכל לענות לכם באופן פרטני לגבי הציוד שאותו אתם שוכרים מהם, בכל אופן זה עניין שצריך להיות כמובן על חברת ההשכרה ממנה אתם שוכרים את הרמקולים.

למה כדאי להזמין טכנאי סאונד לאירוע?

מארגני האירועים, יעדיפו כמה שפחות להתמודד בזמן האירוע עם בעיות טכניות. ולכן, כדאי להזמין מחברת ההשכרה טכנאי סאונד שילווה את האירוע. כמובן, חשוב מאוד שהטכנאי ירכיב ויפרק את ציוד ההגברה. אולם חשוב לא פחות שיהיה מי שייתן במהלך האירוע מענה לבעיות ותקלות בסאונד. 

התמונות באתר להמחשה בלבד. ט.ל.ח​. לקוחות יקרים, ייתכנו עליות מחירים על השכרת ציוד בחלק מהמוצרים ביום העצמאות, פורים ול"ג בעומר, יש להתעדכן אצל נציגי המכירות.
כל הזכויות שמורות לחברת "קבוצת אליאב - ציוד לאירועים"