כך לקוח שלנו ארגן מסיבת מרפסות מהסרטים

לאור המצב והתפשטות נגיף הקורונה בישראל שהביא איתו ביטולים המוניים של אירועים אנחנו שומעים לאחרונה יותר ויותר את המילה “מסיבת מרפסות”.

מה זה בעצם מסיבת מפרסות?
אז למי שבכל זאת עדיין לא שמע על זה מדובר על שכן אחד בדרך כלל שמוציא ציוד הגברה למרפסת שלו, שם מוזיקה בוויליום גבוה במיוחד כך שכל הבניינים מסביב יוכלו לשמוע את המוזיקה הבוקעת מן המרפסת של השכן וכולם מצטרפים לחגיגה, שרים ורוקדים, כל אחד במרפסת שלו.
עוד דרך לקיום מסיבת מרפסות היא באמצעות השמעת שירים מהרחוב כך שכל הבניינים עד לקומות הגבוהות ביותר יוכלו לשמוע ולהינות מהמוזיקה המתנגנת.

אנחנו רואים לא פעם דיג’יים שיוצאים עם הפלטה שלהם למרפסת ומנגנים שירים שמכניסים לכולם קצת מצב רוח טוב בכל המצב העגום שנקלענו אליו. את מסיבת המרפסות לא אנחנו המצאנו, זה הגיע עוד קודם לכן ממדינות אחרות בעולם כדוגמת איטליה, ספרד ועוד..

בפוסט הבא בחרנו לשתף אתכם בחוויה מדהימה שהייתה לנו עם לקוח יקר שלנו שביקש מאיתנו לסייע לו ולהרים מסיבת מרפסות. פייר? הוא היה מבולבל בהתחלה הוא לא ידע אם זה ילך או לא והאם יזרמו איתו.

הוא כל כך רצה לשמח את כולם ושהמסיבה שלו תצליח כמו שהוא דמיין אז החלטנו להירתם למאמץ ויצאנו לדרך! אמרנו לעצמנו שנעשה הכל כדי שהוא יצליח למשוך תשומת לב ואף אחד לא יישאר אדיש למסיבה שלו.

הוא רצה בהתחלה לשים רק שירים מיוטיוב, עד מהרה אמרנו לו שאם הוא רוצה משהו טוב עדיף שיביא DJ שינגן ובהמלצתנו דאגנו לו ל-DJ מתחיל ששמח להתנדב ולנגן לכל הרחוב שלו מוזיקה שתעורר להם קצת את מצב הרוח.

שלב ראשון עברנו, רמקולים ארגנו לו, על DJ נסגרנו וקבענו גם שעה שבה תתחיל המסיבה.

אבל זה לא הספיק, פחדנו נורא שאנשים לא יתלהבו במיוחד ולא ירצו את “הרעש” הזה לאורך זמן. המסיבה הייתה אמורה להתקיים יום למחרת וחשבנו איך למשוך את תשומת לב השכנים כבר מעכשיו שידעו שמחר הולכת להיות מסיבת מפרסות מהסרטים, חיפשנו את הנקודה שתרגום לשכנים לרצות את המסיבה הזאת ואז הגענו למחשבה שלהורים מאד קשה עם הילדים וכבר נגמרו הדרכים להעסיק אותם ולכן החלטנו להקדיש את החלק הראשון של המסיבה לילדים ולתת מעין מסיבת ילדים כזאת, זה בטוח ימצא חן בעיני ההורים שיראו את הילדים שלהם קופצים ונהנים מהמסיבה המגניבה שנוצרה פה.
הוצאנו יום לפני את הרמקולים למרפסת והודענו לכל השכנים: “שכנים יקרים, מחר בשעה 18:00 תכינו את הילדים, הולכת להיות מסיבת מרפסות כדי לשמח את הילדים וגם את ההורים, יש למה לצפות”. ההתלהבות שראינו בקרב השכנים הייתה מטורפת, הצלחנו לפחות במעט למשוך את תשומת ליבם.

אך זה עדיין לא הספיק לנו, רצינו דרך שתגרום לנו למשוך תשומת לב רבה יותר ולהכניס לתודעה של השכנים שמחר הולכת להיות מסיבת מרפסות, ואז עלה במוחנו רעיון איך נוכל להפיץ יותר את הבשורה, שימו לב על מה חשבנו, להשתמש במקרן ולהקרין תמונה על הכביש שאומרת “לא לשכוח מחר לצאת למרפסת באנרגיות, מסיבת המרפסות תתחיל ב-18:00 בדיוק!”, הייתה בעיה אחת, הלקוח שלנו היה גר בקומה גבוה מידי וזה לא היה אפקטיבי להקרין מקומה 19, אך הלקוח הגאון שלנו דאג ליצור קשר עם השכן מקומה 1 כדי לשאול אם יוכל לסייע לנו ולאפשר לנו למקם את המקרן מהמרפסת שלו כלפי הכביש, הוא הסכים, המקרן הופעל למשך כל הלילה עם הכיתוב שמודיע על מסיבת מרפסות, ראינו את השכנים שאט אט יוצאים מהמרפסת ומתעדכנים בהודעה על מסיבה שהולכת לקרות, האמת שהיה נראה שהם די אהבו את הרעיון.

הגיע יום המסיבה, דאגנו להשתמש בתאורה על מנת להדגיש באור צבעוני את המרפסת, בחרנו גם בתאורת אפקטים מסוג דרבי שתוכל לשלוח קרני אור שזזים ומתחלפים לפי קצב המוזיקה לרחוב ועל כל הבניינים הסמוכים, כך בטוח נמשוך את תשומת הלב של כל השכנים.

לקראת השעה 18:00 כבר התחלנו לראות אנשים שיוצאים למרפסת עם העיניים נשואות למרפסת שממנה יקרה כל הטוב הזה, בדיוק ב-18:00 התחלנו עם השיר “כל הילדים קופצים רוקדים”, ההגברה הייתה חזקה, התאורה זזה ועשתה בלאגן על כל הבניינים ואף שכן לא נשאר אדיש.

הייתם צריכים לראות כמה הילדים קופצים ורוקדים ואיך ההורים מאושרים שסוף סוף בכל הקורונה הבעייתית הזאת שוכחים מהכל ופשוט נהנים מהמצב!

אם אתם רוצים גם מסיבת מרפסות מהסרטים עם ציוד שלא ישאיר אף אחד אדיש אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ונשמח לשמח גם אתכם 🙂

צרו איתנו קשר פה ותגידו לנו מה אתם חושבים 🙂

התמונות באתר להמחשה בלבד. ט.ל.ח​. לקוחות יקרים, ייתכנו עליות מחירים על השכרת ציוד בחלק מהמוצרים ביום העצמאות, פורים ול"ג בעומר, יש להתעדכן אצל נציגי המכירות.
כל הזכויות שמורות לחברת "קבוצת אליאב - ציוד לאירועים"