מה זה רמקול מוגבר?

רמקול מוגבר (נקרא גם: “רמקול אקטיבי”) זהו רמקול המשלב בתוכו גם את המגבר ובכך מאפשר שילוב של 2 באחד.

כל רמקול מחייב גם מגבר על מנת לפעול, בעבר עוד לפני שהומצא הרמקול המוגבר היה צורך גם ברמקול וגם בחיבור של מגבר על מנת שהרמקול יוכל לפעול, תפקידו של המגבר הוא לספק זרם חשמל במידה המתאימה בדיוק לרמקול.

הרמקול המוגבר מעולה בעיקר למצבים בהם יש לנו צורך לנייד את הרמקול ממקום למקום בקלות, הרמקול המוגבר מיועד ל-DJ או לחברות של השכרת ציוד לאירועים שיש להם צורך לנייד את הרמקול. וזאת בשונה מרמקול פסיבי (רמקול לא מוגבר), רמקול פסיבי מיועד בדרך כלל למקומות בהם יש לנו צורך ברמקולים כהתקנת קבע, לדוגמה במסעדות או אולמות אירועים ששם בדרך כלל לא נזיז את הרמקולים ממקום למקום.

עם הזמן יותר ויותר חברות מבינות את הצורך ברמקולים מוגברים ומייצרות פחות רמקולים פסיביים.

בנוסף, רמקול מוגבר מאפשר שימוש וחיבור של מגוון כניסות נוספות ישירות לרמקול עצמו כגון מיקרופונים או כלי נגינה.

רמקול מוגבר מאפשר לנו נוחות מרבית בניגוד לרמקול פסיבי ובכך מונע מאיתנו להתעסק בחיבור של מוצרים נלווים נוספים לרמקול כגון המגבר ומוצרים מקשרים אחרים.

בדרך כלל רמקולים מוגברים יוכלו להכיל בתוכם גם מיקסר פנימי ובכך חוסכים מאיתנו את הצורך לחבר מיקסר בנפרד, תוכלו לחבר ישירות לרמקול מיקרופונים, כניסות של USB,AUX ועוד ובנוסף גם לבצע את השליטה על הכניסות ישירות מגב הרמקול.

הדרך הקלה והיעילה ביותר להשיג רמקולים מוגברים היא באמצעות השכרת ציוד הגברה וניתן גם לקנות רמקולים מוגברים בעלויות נמוכות יחסית אם יש לכם צורך בשימושים קבועים ברמקול שכן במצב כזה לא ישתלם לכם לשכור בכל פעם רמקול.

על מנת לשכור ציוד הגברה לאירוע ישנם מספר דברים עיקריים שעליכם לדעת על מנת לעשות את הבחירה המתאימה לכם ביותר בצורה נכונה ותוכלו לקרוא כאן על מה שצריך לדעת כששוכרים ציוד הגברה.

אם תרצו ללמוד עוד על מושגים עיקריים בציוד הגברה תוכלו לקרוא על כך בפוסט הבא.

מה זה רמקול מוגבר?

התמונות באתר להמחשה בלבד. ט.ל.ח​. לקוחות יקרים, ייתכנו עליות מחירים על השכרת ציוד בחלק מהמוצרים ביום העצמאות, פורים ול"ג בעומר, יש להתעדכן אצל נציגי המכירות.
כל הזכויות שמורות לחברת "קבוצת אליאב - ציוד לאירועים"