הדברים החשובים שיש לבדוק בהזמנת סוכת אבלים

פטירתו של אדם זה תמיד משהו כואב ולא נעים ובעיקר למשפחתו הקרובה, יחד עם כל הכאב והצער המשפחה או מכריהם הקרובים נדרשים להעירך לימי השבעה הקשים ולהכין את כל הציוד הנלווה לעניין.

רוב השבעות המתקיימות בארץ נערכות בתוך סוכת אבלים אותה מזמינים בדרך כלל מחברות הנותנות שירות של השכרת ציוד לאירועים ולכן במאמר הבא הבא נשתדל לפרט לכם את הדברים החשובים שיש לשים לב אליהם בהזמנת אוהל אבלים להשכרה.

נעבור יחד איתכם איפה אסור לנו לטעות, מה צריך לקחת בחשבון ומהם המחירים שאותם אתם לא צריכים לעבור.

ראשית, הזמנת אוהל אבלים להשכרה מוזמן מחברה הנותנת שירות לאבלים ובדרך כלל אלו חברות ההשכרת ציוד לאירועים כמו שציינו לעיל, בדרך כלל תוכלו למצוא מחירי חבילה טובים יותר לא רק על סוכת אבלים אלא גם על כסאות ושולחנות, תאורה לאוהל, פתרונות קירור/חימום ויתר הדברים הנצרכים לימי האבל הקשים.

בעת הזמנת סוכת אבלים חשוב שנקח בחשבון את גודל המקום בו אנו רוצים להקים את אוהל האבלים, חשוב לוודא כי גודל המקום גדול יותר מסוכת האבלים שאותה נזמין, אם לדוגמה ניהיה מעוניינים בסכות אבלים בגודל של 4X10 מ’ נצטרך לוודא שיש לנו שטח של לפחות 5X11 מ’ וזאת על מנת להשאיר למתקני האוהל מקום גם להתקין אותו, חשוב להשאיר מרווח של כ-1 מטר לפחות בין גודל האוהל עצמו לגודל השטח המיועד לבניית האוהל.
מה גם שחשוב שתבדקו לפני שאתם מזמינים אוהל אבלים ששום דבר אינו מפריע להקמתו התקינה של סוכת האבלים, בדקו היטב שאין עצים, פרגולות, מפרסות, עצמים זרים כאלו ואחרים העלולים להפריע הן בצדדים, הן בקרקע והן בגובה.

הדברים החשובים שיש לבדוק בהזמנת סוכת אבלים

חשוב לזכור שבדרך כלל שנזמין סוכת אבלים היא תגיע ללא רצפה והרצפה הקרקע הקיימת במקום ההקמה היא שתשמש גם לרצפת סוכת האבלים ולכן במידה והקרקע בוצית ו/או לא נוחה לדריכה חשוב לציין זאת לחברת ההשכרה על מנת שיוכלו להעירך מראש ולהביא קרקע לאוהל המיועדת להגעה נוחה של האורחים המגיעים לנחם את האבלים, זה יכול להיות מחצלות או אולי דשא סינטטי או כל דבר אחר שיכול להוות כרצפה נוחה.

כשאתם מזמינים סוכת אבלים חשוב לבחור בחברת השכרה שתדע לתת לכם מענה לציוד נוסף מלבד אוהל האבלים כדי שלא תצטרכו ובמיוחד בימים קשים אלו להיטרטר ולחפש בחברות השכרה שונות ציוד נלווה נוסף. ככל הנראה שתצטרכו בנוסף לאוהל עצמו גם פתרונות קירור וחימום לפי העונה כמו השכרת מצננים או פטריות חימום וגם השכרת כסאות ושולחנות, תאורה, סידורי תפילה ועוד. בדרך כלל אם תבחרו בחברה רצינית שמכבדת את עצמה תוכלו למצוא גם את הדברים הנלווים שכל כך קריטיים לקיום השבעה.

חשוב לוודא עם חברת ההשכרה ולסגור איתה מראש את כל הסכומים המגיעים להם עבור השירות שהם ייתנו לכם למהלך השבעה, אנו מבינים את הקושי שבעניין שכן ברגעים קשים אלו בדרך כלל הראש של המשפחה טרוד באבל הכבד שנפל עליהם ולכן מומלץ מאד למנות חבר משפחה קרוב או מישהו אחר שסומכים עליו שיסגור עבורכם את כל סידורי השבעה השונים.
העניין של סגירת כל הכספים המגיעים לחברת ההשכרה מראש תמנע ממכם אי נעימויות בסוף השבעה, וודאו עם חברת ההשכרה שכל מה שהם מביאים כלול במחיר שהם אמרו לכם מבועד מועד, במידה ואתם מזמינים משהו נוסף בתחילת השבעה או באמצע חשוב לשאול ולברר כמה זה יעלה לכם בדיוק ולא לחכות לרגע האחרון כדי לא להכנס למקומות לא נעימים.

חשוב לבחור בחברה שקיימות עליהם המלצות חיוביות ברשת שכן בזמן כל כך קשה אתם צריכים חברה שתוכלו לסמוך עליה ב-100 אחוז ולא להתעסק עם דברים קטנים ולא חשובים לכן אפילו מומלץ במידת הצורך לשלם קצת יותר ולשמור על השקט הנפשי שלכם.

התמונות באתר להמחשה בלבד. ט.ל.ח​. לקוחות יקרים, ייתכנו עליות מחירים על השכרת ציוד בחלק מהמוצרים ביום העצמאות, פורים ול"ג בעומר, יש להתעדכן אצל נציגי המכירות.
כל הזכויות שמורות לחברת "קבוצת אליאב - ציוד לאירועים"