כך תנצחו את החום באירוע המתקיים בשטח פתוח

זה לא סוד שמדינת ישראל היא מדינה חמה מאוד, ובמידה ואתם מתכננים להפיק אירוע בזמן הקיץ, חשוב מאוד לספק לאורחים שלכם, וגם לכם, פתרונות קירור מתקדמים.

כיצד תעשו זאת? על כך ועוד – במדריך הבא.

כך תנצחו את החום באירוע המתקיים בשטח פתוח

פתרונות קירור – הדרך הטובה ביותר להפקת אירוע קיץ מוצלח!

החום והלחות במדינת ישראל ידועים כגורם מפריע מאוד לקיום של אירוע, וזאת בשל העובדה כי האורחים עלולים לסבול כמו גם אתם בעקבות החום והלחות, בייחוד כאשר מדובר באירוע אשר נערך באוויר הפתוח. על מנת שתוכלו לדאוג לשלומם של האורחים שלכם ולהעניק להם חוויה צוננת, אין ספק כי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות השכרה של מאווררים ומצננים אשר אותם ניתן להציב לרשות האורחים. מדובר במערכות קירור מתקדמות אותן ניתן להשכיר דרך חברה מקצועית אשר מתמחה בתחום, וזאת בכדי לדאוג כי גם כאשר המעלות עולות – האורחים שלכם וגם אתם תוכלו לשהות בנעימים, ובקרירות מקסימלית.

ישנם שני פתרונות קירור ואוורור עיקריים המיועדים לאירועים המתקיימים במקום פתוח, ואלה הן שני הפתרונות הנפוצים והיעלים ביותר:

  • השכרת מאווררים – תפקידו של המאוורר הוא להוציא לנו רוח שאותה הוא שואב מהאוויר הפתוח, באמצעות מאווררים תעשייתים תוכלו לגרום למשב רוח נעים באירוע שיקל במעט על החום הכבד.

השכרת מאווררים - קבוצת אליאב

  • השכרת מצננים – תפקידו של המצנן הוא להוציא אוויר קר ומצונן הרבה יותר ממאוורר, המצנן עובד בעזרת מים וקרח והאוויר שהנכנס אליו עובר דרך רפידות סינון כך שהאוויר שהמצנן יוציא לכם יהיה הרבה יותר נעים וקריר ממאוורר תעשייתי רגיל, בדרך כלל מצננים הם פתרון יעיל מאד לאירועים המתקיימים בימים חמים וביכלותו של המצנן להוריד במעט את הטמפרטורות בחלל שבהם הם פועלים.

השכרת מצננים - קבוצת אליאב

כיצד ניתן לבצע השכרה בצורה נכונה?

בכדי להפיק אירוע קיץ מרהיב ומיוחד, חשוב קודם כל לאתר מקום פתוח עם הצללה נכונה. פתרונות הצללה מהווים דרך מצוינת להימנע מקרני השמש, כמו גם לספק לאורחים וגם לכם מקום נוח לשהות בו. שימו לב כי את המצננים ואת המאווררים ניתן למקם בכל מקום, ובכל תוואי שטח. באמצעות חברה מקצועית אשר מתמחה בתחום תוכלו לקבל מעטפת מלאה אשר כוללת לא רק את ההשכרה עצמה אלא גם התקנה מהירה ויעילה, כמו גם אחריות מלאה בגין פתרונות הקירור אותם בחרתם.
חשוב להקפיד ולבצע השכרה של מספר מאווררים עוצמתיים כמו גם מצננים לטובת האורחים, בייחוד כאשר בזמן האירוע יש ריקודים. כידוע, אנחנו מוציאים לא מעט זיעה וכאשר המעלות עולות החוויה עשויה להיות לא נעימה, ועל כן באמצעות השכרה של מאווררים כמו גם מצננים תוכלו להיות רגועים כי האירוע שלכם יעבור בצורה חלקה ונעימה, כפי שיעידו לא מעט בעלי שמחות אשר קיבלו את השירות ודיווחו על רמת שביעות רצון גבוהה.
בחירת מספר המאווררים והמצננים היא בהתאם לגודל השטח עליו האורחים שלכם מתפרסים כמו גם בכמות האורחים.

פתרונות קירור – הדור הבא של המאווררים אותם חשוב להכיר

אם נדמה לכם כי מדובר במאווררים פשוטים יחסית, יש לכם טעות וזאת בשל העובדה כי מדובר בדור הבא של המאווררים – כאלו אשר מספקים לא רק רוח חזקה ונעימה אלא גם שקטים במיוחד, ולכן הוא מהווים פתרון אידיאלי לאירוע חוץ ובוודאי כאשר הוא נערך בקיץ. במקום לחלק לאורחים מניפות שלא עושות את העבודה או לחשוב על פתרונות אחרים אשר יוכלו להקל על החום העז, תוכלו לספק להם חוויה קרירה ונעימה אשר מתרחשת בזמן האירוע, כל זאת בעלות כספית נוחה. אז קדימה, למה אתם מחכים? הגיע הזמן לעבור לדור הבא של פתרונות הקירור בעבור כל אירוע – קטן וגדול.

 

התמונות באתר להמחשה בלבד. ט.ל.ח​. לקוחות יקרים, ייתכנו עליות מחירים על השכרת ציוד בחלק מהמוצרים ביום העצמאות, פורים ול"ג בעומר, יש להתעדכן אצל נציגי המכירות.
כל הזכויות שמורות לחברת "קבוצת אליאב - ציוד לאירועים"