פטריות חימום- הפתרון האידאלי במזג אוויר קר במיוחד

האם אפשר לערוך אירוע בחוץ במזג אוויר קר במיוחד?
בשביל שהאורחים לא יתקררו, מומלץ להזמין לחצר פטריות חימום. הדרך הפשוטה והקלה ביותר לעשות זאת באירועים חד פעמיים היא באמצעות האופציה של השכרת פטריות חימום .
אחוז גבוה של מסעדות ובתי קפה בחרו לסגור שטח מהחצר בתוך יריעות. את השטח הסגור שנוסף למסעדה, מחממים לרוב באמצעות פטריות חימום. ישנם כמה סוגים ועיצובים של פטריות חימום. 

השכרת פטריות חימום - הפתרון המושלם למזג אוויר קר במיוחד

פטריות החימום נותנות אפקט עיצוב מיוחד לאירוע

לפטריות החימום יש אפקט מיוחד. המראה שלהן הוא מיוחד ופסטורלי. ולכן, הן מוסיפות תחושה נוסטלגית ויופי לאירוע. האורחים מרגישים שהם חזרו מאות שנים אחורה, והם בעיירה אירופאית שבה מוצבים פנסי רחוב מעוצבים ובתוכם דולקת אש. 

חימום שטח האירוע באמצעות פטריות מגז

באירועים רבים המתקיימים בתקופת החורף, משתמשים דווקא בפטריות מגז לחימום האירוע. הסיבה שפטריות אלו פופולאריות כל כך, הן בגלל שהן מחממות מאוד. את התפוקה של פטריות הגז מודדים ביחידות מידה מיוחדות הנקראות BTU. כמה זמן ידלקו פטריות החימום במהלך האירוע? אורך הזמן הממוצע שבלון גז מספיק להדלקת פטריית חימום, הוא 10 שעות. אם רוצים שפטריית הגז תדלק יותר שעות, יש צורך להזמין בלון גז נוסף. 

פטריות חימום על גז

אילו גופי חימום חשמליים נפוצים באירועים בחוץ בעונת החורף?

במזגן משתמשים בשביל חימום אירוע הנמצא בתוך מתחם סגור ובנוי. אולם אם מחפשים גוף חימום חשמלי לאירוע המתקיים בשטח פתוח או באוהל, כדאי להשתמש בפטריות חימום חשמליות. כלפי חוץ- הפטריות החשמליות ייראו דומות מאוד לפטריות הגז. אולם העמוד שלהן יהיה דק יותר, מכיוון שאינו מכיל בלון גז. גוף חימום חשמלי נוסף הנפוץ באירועים, הוא תנורי אינפרא אדום. 

מהם היתרונות של שימוש בפטריות חימום חשמליות?

ישנם יתרונות ייחודיים דווקא לפטריות חימום חשמליות. אין בהם גז והן אינן מזיקות לסביבה. אין צורך לנקות אותן שוב ושוב לאחר השימוש. עוצמת החימום של הפטריות החשמליות נמדדת בעוצמה של אלפי וואט. אם אתם מתלבטים האם לשכור פטריות חימום חשמליות או פטריות חימום המופעלות באמצעות גז- מומלץ לכם להתייעץ עם נציגי חברת ההשכרה.
יחד עם את, יש לזכור שפטריות חימום על חשמל מצריכות חיבורי חשמל שלעיתים לא יהיה נוח “שייטילו” כבלי החשמל של פטריות החימום בין האורחים וגם יש לזכור שפטריות חימום על חשמל צורכות הרבה חשמל וליעיתים יש לחבר כל פטריית חימום על חשמל למקור חשמלי אחר על מנת למנוע עומס ונפילות חשמל.

כמה פטריות חימום מומלץ לשכור לאירוע?

כאשר מחליטים כמה פטריות חימום לשכור לאירוע, צריך לזכור שרדיוס החימום של פטריות חשמליות, שונה מרדיוס החימום של פטריות גז. פטריה מגז מפיצה חום ברדיוס של 15 מ”ר. מתלבטים כמה פטריות חימום אתם צריכים לאירוע? מומלץ שתתייעצו עם נציגי חברת ההשכרה. בדרך כלל, יש מבצעים מיוחדים והנחות כאשר שוכרים מספר פטריות חימום לאירוע. 

האם עדיף לקנות או לשכור פטריות חימום?

אין ספק ששכירת פטריות חימום לאירוע, זולה יותר מרכישה של פטריות חימום. כאשר השימוש בפטריות הוא באירוע חד פעמי- מומלץ לשכור פטריות חימום. אולם כאשר יש שימוש רציף יום יומי בפטריית החימום- מומלץ לרכוש את הפטריות. עלות הרכישה נעה בין 800 ל-2800 ₪. לעומת זאת, עלות השכרת פטריות החימום, היא בסביבות ה240 ₪ לפטרייה. האם אתם מציבים פטריות חימום בחצר הבית הפרטי שלכם? אם כן- סביר להניח שתעדיפו לרכוש את הפטריות. אם יש לכם מסעדה ואתם רוצים להציב פטריות חימום בתוך האוהל המקורה- מומלץ לכם לרכוש פטריות חימום. אולם אם אתם מארגנים אירוע בשטח פתוח- עדיף לכם לשכור פטריות חימום.
חשוב לזכור שרכישה של פטריות חימום על גז מצריכות גם התעסקות עם בלוני גז ואספקה שוטפת שלהם.

התמונות באתר להמחשה בלבד. ט.ל.ח​. לקוחות יקרים, ייתכנו עליות מחירים על השכרת ציוד בחלק מהמוצרים ביום העצמאות, פורים ול"ג בעומר, יש להתעדכן אצל נציגי המכירות.
כל הזכויות שמורות לחברת "קבוצת אליאב - ציוד לאירועים"