מה זה מצנן אוויר ואיך הוא פועל?

רבים מהאנשים מחפשים לאירוע שלהם פתרון אוורור כאשר האירוע מתקיים במקום פתוח, מאוורר זה נראה להם זול מידי ולא יתן לאורחים שלהם את התחושה הנעימה שהם מבקשים, רבים גם תוהים האם יש אופציה להוריד באמת את הטמפרטורות באירוע שלהם כחם נורא וזה מתקיים תחת כיפת השמיים.

אז תנו לנו לבשר לכם על אופציה נפלאה שתענה לכם על כל השאלות האלה ותתן לכם פתרון נפלא לגמרי לסוג השירות שאותו אתם מבקשים, תכירו זה נקרא מצנן אוויר תעשייתי!

אז מה זה בעצם מצנן אוויר אתם שואלים?
מעולה לכן אנחנו פה כדי להסביר לכם, מצנן אוויר זה בעצם מכשיר שתפקידו לאוורר את החלל שאותו אתם מבקשים תוך הוצאת אוויר צונן קריר וטרי בעוצמה אל תוך החלל, המצנן פועל בעזרת רוח ומים אך שימו לב, רבים טועים לחשוב שמצנן אוויר משפריץ מים אך לא כך הדבר, הסיבה שאנו ממלאים מים במצנן האוויר הוא כדי שהאוויר החם הנשאב מהאוויר הפתוח יעבור דרך אותם מים ורצוי שיהיו מים קרים לקבלת פעולת אוורור מקסימלית ובכך יוצא מצב שהרוח שיוצאת מן המצנן היא קרה ונעימה הרבה יותר מכל פתרון אוורור אחר לשטח פתוח.

המצנן יכול לפעול באופן אוטומטי ובאמצעות הזזת התריסים הוא יספק לכם אוורור לכל החלל, המצנן אוויר יכול לספק זרימת אוויר חזקה לשטחים גדולים בין 50-250 מ”ר!
ותקשיבו טוב לנתון הגדול והחיובי ביותר, מצנן אוויר מסוגל להוריד את הטמפרטורה בשטח בכ-15 מעלות צלזיוס!

נציין שהדרך הקלה ביותר להשיג מצננים לאירוע שלנו או לאירועים חד פעמיים היא באמצעות שירות של השכרת מצננים שאת השירות הזה תוכלו למצוא במגוון גדול של חברות המציעות השכרת ציוד לאירועים, אגב גם אצלנו בחברת קבוצת אליאב תוכלו למצוא מגוון גדול של מצננים ופתרונות קירור להשכרה.

אופן הפעלת המצנן הוא פשוט למידי ולא דורש ידע או ניסיון מקדים, כל מה שצריך לעשות על מנת להפעיל את המצנן בצורה טובה הוא למקם אותו במקום בו לא יפריע למעבר אך יחד עם זאת יהיה מסוגל באמצעות מיקומו הנכון לתת לנו עוצמת רוח מדוייקת אל תוך החלל שבו יש הכי הרבה אנשים, בעצם לכוון את קידמת המצנן אל מול האנשים.

לאחר מכן עלינו למלא במצנן מים רגילים ועדיף ומומלץ מאד על מנת לקבל פעולה יעילה לשים בתוך אותם מים גם קרח או מים קרים על מנת שהמצנן יוציא לנו אוויר קר ככל הניתן, שימו לב מומלץ מאד לא להזיז את המצנן ממקומו לאחר שמילאנו את מיכל המים.

לאחר שמילאנו מים במיכל המיועד לכך, נחבר את המצנן לחשמל ועדיף לחברו ללא כבלים מאריכים או מפצלים ולאחר מכן נלחץ על כפתור ההדלקה, נבחר את עוצמת הרוח הרצויה לנו מבין שלושת האופציות שהן חלש, בינוני או חזק, נכוון את תריסי המצנן אל המקום שבו הכי נרצה שתיהיה רוח נעימה שתאוורר את האזור, שימו לב בחלק גדול מן המצננים קיימת אופציה לכך שתריסי האוורור ינעו למעלה, למטה, שמאלה או ימינה באופן אוטומטי, אופציה זו מצויינת למקום שבו שנרצה שהרוח תתפזר לכמה כיוונים ולא רק לכיוון אחד.

המצננים יכולים לפעול גם בצורה מעולה כאשר מזמינים שירות של השכרת אוהלים וזהו פתרון אוורור וצינון מעולה לתוך האוהל וכמובן שנבחר את עוצמתו של המצנן על פי גודל האוהל, גם לנסיבות פחות משמחות המצננים יכולים להתאים כמו לדוגמה בתוך סוכת אבלים ועוד.

מומלץ לקחת שירות של השכרת מצננים לאוורור של פינות ישיבה או למקום שבו נערכת מסיבת ריקודים, מסיבות טבע, חתונות, אירועים משפחתיים, כנסים ואירועים עסקיים ועוד סוגי אירועים רבים.

 

מה זה מצנן אוויר ואיך הוא פועל?

התמונות באתר להמחשה בלבד. ט.ל.ח​. לקוחות יקרים, ייתכנו עליות מחירים על השכרת ציוד בחלק מהמוצרים ביום העצמאות, פורים ול"ג בעומר, יש להתעדכן אצל נציגי המכירות.
כל הזכויות שמורות לחברת "קבוצת אליאב - ציוד לאירועים"